مسئول کمیسیون استعدادیابی آکادمی ملی المپیک و پار المپیک ؛ در رشته های المپیکی استعدادیابی ضروری است

مسئول کمیسیون استعدادیابی آکادمی ملی المپیک و پار المپیک ؛ در رشته های المپیکی استعدادیابی ضروری است
طرح استعدادیابی امیدهای المپیک باید به طور گسترده ای در رشته های مختلف ورزشی انجام شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی ؛ داود ملکی مسئول کمیسیون استعدادیابی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با بیان این مطلب درخصوص طرح امیدهای المپیک وزنه برداری گفت: ما پس از المپیک 2012 لندن ودرخشش وزنه برداران ملی پوش این طرح را با نوجوانان و نونهالان مستعد 12 استان کشور آغاز کردیم .
وی افزود: این نوجوانان وزنه بردار از طریق هیات های وزنه برداری استانها انتخاب شده و به فدراسیون معرفی می شوند و پس از حضور در این طرح این نفرات در حدود 20 تست را پشت سر خواهند گذاشت.
ملکی در خصوص کلاس های برنامه ریزی شده امید های المپیک وزنه برداری گفت: این نفرات به غیر ازتست های سنجش و پزشکی در کلاس های آموزشی تکنیک، حرکت یک ضرب و دو ضرب و همچنین بیومکانیک شرکت می کنند.
ملکی در پایان با اشاره به اینکه استعدادیابی در رشته های مختلف المپیکی ضروری است، در خصوص حضور دیگررشته ها در این طرح گفت: ما در گام دوم نشستی با رئیس فدراسیون بوکس داشتیم که قرار شد جلسه ای با مربیان سراسر کشور برای معرفی استعدادهای این رشته داشته باشیم.
مسئول کمیسیون استعدادیابی آکادمی ملی المپیک ضمن تشکر از همکاری های کمیته ملی المپیک در طرح شناسایی امیدهای المپیک ابراز امیدواری کرد که با همکاری فدراسیون ها، هیات ها و آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک این طرح به طور گسترده ای در رشته های مختلف ورزشی انجام شود.

۲۵ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.