میرزا آقابیک: کلاسهای بین المللی فرصت خوبی برای ارتقاء دانش خانواده راگبی است

میرزا آقابیک: کلاسهای بین المللی فرصت خوبی برای ارتقاء دانش خانواده راگبی است
رئیس انجمن راگبی گفت: برگزاری کلاس های بین المللی داوری و مربیگری در ایران که از سوم مهر ماه در تهران برگزار می شود فرصت بسیار خوبی برای ارتقاء دانش خانواده راگبی خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، حسن میرزا آقابیک افزود: کلیه علاقه مندان واجد شرایط می توانند با کمترین هزینه در کلاس بین المللی شرکت نمایند که می تواند آینده راگبی استان ها را روشن تر از قبل سازد .
وی افزود: ما در حال حاضر در کشور چهار داور و چهار مربی بین المللی داریم که آن ها تاکنون تلاش بسیاری انجام داده اند و با اضافه شدن تعداد بیشتر مربیان بین المللی، سطح کمی و کیفی راگبی کشور ارتقاء خواهد یافت.
همچنین از وزارت ورزش ، فدراسیون انجمن های ورزشی و کمیته ملی المپیک که همه گونه مساعدت را داشته تا این مهم برای اولین بار در ایران اتفاق بیفتد تشکر می نمایم و امید دارم خانواده راگبی کشور قدر این همکاری ها را بداند و بهترین شکل از آن استفاده نماید.
وی همچنین پدرام بنی عامریان را به عنوان مسئول کلاس آقایان، خانم نرگس شعبانی را به عنوان مسئول کلاس بانوان و نصرت الله جعفریان را به عنوان مسئول کل برگزاری این دوره ها معرفی نمود .

۲۵ شهریور ۱۳۹۱ ۱۰:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.