شعبانی مربی تیم ملی ووشو در گفتگو با سایت کمیته:شرایط ووشو جهان برای مدال آوری سخت از گذشته است

شعبانی مربی تیم ملی ووشو در گفتگو با سایت کمیته:شرایط ووشو جهان برای مدال آوری سخت از گذشته است
ووشو یکی از رشته های مدعی ورود به لمپیک بوده و با توجه به سرمابه گذاری دیگر کشورها بر روی این رشته، شرایط مدال آوری در رقابت های جهانی سخت تر از گذشته است.
اصغر شعبانی مربی تیم ملی ساندا  مردان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت:تمام تلاشم اینست که بتوانم تجربیات چندین ساله خود را در اختیار جوانترها قرار دهم و به همین دلیل ضمن برامه ریزی مدون و تمرینات اردویی منظم، تیم خوبی را راهی رقابت های جهانی ماکائو خواهیم کرد.
وی ادامه داد:حضور در رقبای جام پارس و غرب آسیا برای ساندا کاران  جوان کشورمان می تواند تجربه خوبی باشد تا بتوانند در رقابتهای جهانی ماکائو خوش بدرخشند ولی باید به این واقعیت هم اعتراف کنم که مدال آوری در ووشو نسبت به دره های قبلی خیلی سخت تر خواهد بود ولی به کار ساندا کاران خود اعتماد داشته و با حداکثر آمادگی راهی جهانی ماکائو خواهیم شد.
شعبانی در خاتمه اظار داشت:در رقابتهای جهانی وشو کاران دو تا سه کشور از رقبای اصلی ما هستند و از آنجاییکه ایران خود یکی از قدرتهای جهانی ووشو محسوب می شد قطعا در قرعه کشی با حریفانی از کشورهای روسیه و چین روبرو خواهیم شد ولی بچه های ما با تمام توان به مصاف رقبای خود خواهند رفت تا بار دیگر بتوانند از جایگاه ووشو ایران در جهان و آسیا دفاع کنند.
شایان ذکر است تیم ملی ووشو جوانان ایران فرا عازم ماکائو حل برگزاری رقابتهای جهانی خواهد شد.
۲۵ شهریور ۱۳۹۱ ۱۰:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.