دیدار رئیس فدراسیون اسکواش آسیا با دبیرکل؛همکاری فدراسیون اسکواش آسیا در تشکیل کنفدراسیون غرب آسیا به ریاست ایران

دیدار رئیس فدراسیون اسکواش آسیا با دبیرکل؛همکاری فدراسیون اسکواش آسیا در تشکیل کنفدراسیون غرب آسیا به ریاست ایران
نایب رئیس کمیته ملی المپیک مالزی و رئیس فدراسیون آسیایی اسکواش ضمن حضور در کمیته ملی المپیک و دیدار با بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته، از آکادمی ملی المپیکی نیز بازدید به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ثانی کریم نایب رئیس کمیته ملی المپیک مالزی و رئیس فدراسیون آسیایی اسکواش که به کشورمان سفر کرده بود ضمن حضور در تهران و دیدار با مسئولان فدراسیون اسکواش با بهرام افشارزاده دبیر کل دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار بهرام افشار زاده دبیر کل ضمن خیر مقدم به رئیس فدراسیون اسکواش آسیا اظهار داشت:فدراسیون اسکواش کشورمان طی سالهای اخیر گامهای بسیارموثری در ابعاد قهرمانی و همگانی برای این رشته در سطح کشور برداشته و امید می رود در سایه تلاشهای دلسوزانه مدیریت آن و با حمایت فدراسیون اسکواش آسیا بتواند به این روند ادامه دهد.
وی ادامه داد:انتظار ما اینست تا مسئولان اسکواش آسیا بتوانند ضمن در اختیار گذاشته مدرسین خوب برای فدراسیون در سفر به کشورمان باعث افزایش سطح فنی و کمی و کیفی اسکواش بازان کشورمان درتربیت مربی و داور فدراسیون ما را همراهی کند.
افشارزاده همچنین ازثانی کریم دعوت کرد تا درجلسه مسئولان ورزش غرب آسیا در ایران حضور پیدا کند.دراین دیدار همچنین در خصوص تشکیل کنفدراسیون غرب آسیا و ریاست ایران صحبت شد که ثانی کریم قول هرگونه همکاری در این خصوص را داد.
ثانی کریم در این رابطه حتی درخواست کرد تا کشورهای آسیا میانه نیزدراسکواش زیر نظر غرب آسیا فعالیت کنند و قرار شد ایران اساسنامه آن را آماده کند.
در ادامه ثانی کریم نایب رئیس کمیته المپیک مالزی نیز ضمن تبریک نتایج درخشان ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی ایران همکاری های بین این دو کشور را در تمامی رشته ها و بخصوص ورزش رشته ورزشی اسکواش خواستار شد.
ثانی کریم نیز دراین دیدار پیشنهاد داد که کشورمان میزبان کارشناسان نخبه اسکواش آسیا باشد و همچنین کشورمان را به عنوان مرکز آموزش آسیا انتخاب کنند.
۲۱ شهریور ۱۳۹۱ ۱۲:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.