صعود دو پله ای تیم پسران جوانان تنیس روی میز در رنکینگ جهانی

صعود دو پله ای تیم پسران جوانان تنیس روی میز در رنکینگ جهانی
رنکینگ تیمی کشورهای جهان در ماه سپتامبر 2012 توسط فدراسیون جهانی تنیس روی میز منتشر شد .
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی اللمپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز؛ فدراسیون جهانی ( ITTF ) رده بندی تیم های ملی کشورهای جهان در ماه سپتامبر 2012 را منتشر کرد.
در نهمین رنکینگ تیمی جهان در سال میلادی جاری تیم ملی بانوان ایران بدون تغییر نسبت به ماه گذشته در رده 62 جهان قرار گرفت . در این رده بندی ندا شهسواری ، محجوبه عمرانی و پریسا صمدی نفرات برتر ایران در رنکینگ انفرادی جهان هستند.
اما تیم مردان کشورمان با یک پله سقوط و کسر 4 امتیاز در مکان 34 ایستاد . نوشاد عالمیان ، محمدرضا اخلاق پسند و افشین نوروزی همچنان نفرات اول تا سوم کشورمان در رنکینگ جهانی را در اختیار دارند.  
 در بخش جوانان تیم پسران کشورمان با کسب 6 امتیاز و صعود دو پله ای موفق شد رتبه 23 جهان را به خود اختصاص داد . پوریا عمرانی ، علیرضا ملارجبی و محمدعلی روئین تن بازیکنان ملی پوش ایران هستند که بر اساس امتیازات آنها رنکینگ تیم جوانان کشورمان تعیین شده است.
سولماز محمدپور ، نوشین میرعلایی و رضوان بهرامی سه نفر نخست تیم جوانان دختر کشورمان در رنکینگ جهانی اند که در رده بندی تیمی ماه سپتامبر بدون تغییر همچنان در مکان 64 باقی ماندند.  

۲۱ شهریور ۱۳۹۱ ۱۰:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.