کلاس مربیگری سولیداریتی بدمینتون به کار خود پایان داد

کلاس مربیگری سولیداریتی بدمینتون به کار خود پایان داد
اختتامیه کلاس مربیگری سولیداریتی پیشرفته بدمینتون که با حضور 25 مربی ایرانی به مدت 8 روز در تهران برگزار شده بود عصر روز گذشته با اهدا گواهینامه به مربیان خاتمه یافت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کلاس مربیگری سولیداریتی پیشرفته بدمینتون توسط کمیته المپیک با حضور محمد اندی مدرس اعزامی فدراسیون جهانی از کشور اندونزی در تهران از 12 شهریور آغاز وروز گذشته به کار خود پایان داد.   
در پایان این کلاس به 13 خانم و 12 مرد گواهینامه سولیداریتی از سوی کمیته ملی المپیک اهدا شد. این کلاس یک ویژگی منحصر به فرد هم نسبت به سایر کلاس های سولیداریتی داشت. در این دوره به علت اینکه ایران از نظر فدراسیون جهانی بدمینتون از لحاظ ساختار در سطح یک قرار دارد BWF  به نفرات برگزیده این کلاس گواهی بین المللی نیز اهدا خواهد کرد.
محمد اندی مدرس اندونزیایی BWF در مراسم اختتامیه این کلاس با تشکر از کمیته ملی المپیک فدراسیون بدمینتون ایران برای برگزاری منظم این دوره گفت: به مربیان حاضر در این دوره تبریک می گویم چون یکی از منظم ترین کارهای گروهی را من دراین دوره دیدم و مطمئن هستم که برای تمام شرکت کنندگان، کلاس مفیدی بوده است و امیدوارم در سالهای آینده شاهد برگزاری کلاسهای بیشتر و بالاتری در ایران باشیم.
همچنین در مراسم اهدا گواهینامه بین المللی کلاس فوق پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ضمن قدردانی از تلاشهای کمیته ملی المپیک دربرگزاری چنین کلاسهای آموزشی اظهار داشت:فدراسیون برنامه ویژه ای در دعوت از مدرس خارجی در ارتقا دانش مربیان و داوران خود دارد و در واقع اگر می خواهیم بدمینتون خوبی داشته باشیم باید توجه مضاعفی به بخش آموزش داشت که تحقق این امر و دعوت از مدرسان بین المللی و قرار گرفتن بر سکوهای بین المللی حمایت مسئولان محترم وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را می طلبد.
وی ادامه داد:فدراسیون برنامه خوبی برای برگزاری رقابتهای جام فجر دارد و قرار است نزدیک به 20 کشور در این مسابقات مهم شرکت کنند.

۲۱ شهریور ۱۳۹۱ ۰۹:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.