برگزاری کلاس مدرسان راگبی آسیا در تهران و سفر تیم ملی به امارات

برگزاری کلاس مدرسان راگبی آسیا در تهران و سفر تیم ملی به امارات
انجمن راگبی در نظر دارد یک دوره کلاس بین المللی داوری و مربیگری برگزار نماید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون انجمنهای ورزشی، دو نفر از مدرسین خبره فدراسیون راگبی آسیا کار تدریس این کلاس را برعهده خواهند داشت.
"جرارد گالاگر" از نیوزلند و خانم "سرنایو" از مالزی دو مدرس فدراسیون راگبی آسیا هستند که قرار است از سوم مهرماه سال جاری به مدت یک هفته این کلاسها را را برگزار نمایند.

محل تشکیل این کلاسها زمین چمن شماره 4 ورزشگاه آزادی است و حدود 35 نفر از داوران و مربیان سراسر کشور در آن حضور خواهند یافت.

همچنین تمرینات تیم ملی راگبی 7 نفره کشورمان در زمین شماره 4 مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است.

حسن میرزا آقابیک رئیس انجمن راگبی پس از حضور در تمرینات تیم ملی گفت: تمامی بازیکنان دعوت شده می بایست در اردو حاضر باشند و چنانچه بازیکنی بدون دلیل و اعلام به انجمن در تمرینات حاضر نشود برای چند دوره از تیم ملی کنار گذاشته میشود حتی اگر بهترین باشد چون این روزها راگبی بیشتر از هر چیز به نظم و انضباط نیاز دارد وی از بازیکنان حاضر در اردو تشکر کرد و گفت: مطمئن باشید حضور همراه با نظم شما عزیزان در اردو مهمترین اصل برای موفقیت است.
آقابیک در مورد مسابقات غرب آسیا که در امارات برگزار می شود افزود: بعد از مسابقات هندوستان تیم چند روز استراحت می کند و بلافاصله خود را برای مسابقات امارات آماده میکند و انشاا.. با تمام توان به مسابقات غرب آسیا خواهیم رفت .
وی در پایان گفت: چه تیم آقایان و چه تیم بانوان اگر به مرز آمادگی مطلوبی که مد نظرماست نرسند حتی اگر روز آخر هم باشد و با تمام هزینه هائی که انجام گرفته از حضورشان در مسابقات جلوگیری خواهیم کرد.
۲۰ شهریور ۱۳۹۱ ۰۹:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.