موی تای قهرمانی جهان- روسیه؛حذف دو نماینده ایران/ مینایی به دور سوم صعود کرد

موی تای قهرمانی جهان- روسیه؛حذف دو نماینده ایران/ مینایی به دور سوم صعود کرد
دومین روز رقابت های موی تای قهرمانی جهان با حذف دو نماینده کشورمان و کسب دومین پیروزی مسعود مینایی همراه بود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  انجمن موی تای، ملی پوشان موی تای کشورمان که برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان راهی روسیه شده اند شب گذشته با دو شکست و یک پیروزی دیگر مواجه شدند که طی آن مجید فلاح و جعفر احمدی با پذیرش شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت ها کنار رفتند و مسعود مینایی با شکست حریف چینی خود راهی دور سوم این رقابت ها شد.

در دومین روز رقابت های موی تای قهرمانی جهان مسعود مینایی در وزن منهای 67 کیلوگرم ونگ یانگ از چین را شکست داد و پا به دور سوم کرد. مینایی در این رقابت نزدیک  که در رینگ A برگزار شد، موفق شد حریف خود را با اقتدار شکست داده و راهی دور بعد شود. او پیش از این نماینده کشور قزاقستان را از پیش رو برداشت.

اما در دیگر دیدار شب گذشته نمایندگان کشورمان، مجید فلاح نماینده وزن منهای 86 کیلوگرم ایران که در دور قبل موی تای کار کشور فرانسه را شکست داده بود، در دومین دیدار خود به مصاف فایتر کشور روسیه رفت که به دلیل شکستگی شدید از ناحیه بینی با صلاحدید کادر پزشکی از ادامه این دیدار انصراف و بازنده اعلام شد.
 
جعفر احمدی نماینده وزن منهای 91 کیلورگ کشورمان هم شب گذشته با پذیرش شکست مقابل اولیانیک از کشور اوکراین از دور رقابت ها کنار رفت. وی در این دیدار بازی بسیار نزدیکی با حریف خود داشت و علی رغم اینکه شانس پیروزی در این دیدار را داشت اما داور این مسابقه در نهایت دست حریف او را بالا برد تا این نماینده کشورمان هم حذف شود.

اما در ادامه این رقابت ها امروز(دوشنبه) و امشب نیز 4 موی تای کار کشورمان به مصاف حریفان خود می روند. علی بهرامی فایتر وزن 51 کیلوگرم تیم جوانان که در اولین دیدار خود نماینده عراق را ناک اوت کرد، در دومین دیدارش به مصاف مانووف فیرداوسی از ازبکستان می رود، عدنان غفاری نیز از همین تیم در وزن منهای 71 کیلوگرم با امیرژانوف از روسیه دیدار خواهد کرد و در تیم ملی بانوان هم نیلا فروغی در وزن 54 کیلوگرم به مصاف کولاک یاسمین از آلمان می رود و زهرا شیری هم در وزن منهای 57 کیلوگرم با فیدلر کریستین از اتریش رقابت می کند.

مسابقات موی تای قهرمانی جهان از شانزدهم شهریور ماه در سن پترزبورگ روسیه آغاز و تا بیست و چهارم اد امه خواهد داشت
۲۰ شهریور ۱۳۹۱ ۰۹:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.