برای نخستین بار تیم ملی جودو نونهالان برای پشتوانه سازی تیم های ملی تشکیل می شود

برای نخستین بار تیم ملی جودو نونهالان برای پشتوانه سازی تیم های ملی تشکیل می شود
آرش میراسماعیلی ضمن اعلام خبر فوق گفت: اولین دوره رقابتهای قهرمانی نونهالان کشور برای تشکیل تیم ملی نونهالان با هدف پشتوانه سازی تیم های ملی و استعدادیابی تا پایان شهریور ماه در 6 منطقه انجام خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی لمپیک؛نائب رئیس فدراسیون جودو و کوراش ادامه داد: طبق اعلام قبلی فدراسیون، رقابتهای نونهالان در سطح استانها برگزار شده و هر استان نفرات برتر رقابتها را برای برگزاری مسابقات قهرمانی منطقه ای اعزام خواهد کرد و درنهایت پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و مشخص شدن اعضای تیم ملی نونهالان، اسامی کادر فنی تیم نیز اعلام می شود.

مدیر تیم های ملی جودو افزود: نونهالان به دو گروه سنی تقسیم شدند، متولدین 11 دیماه 79 تا 10 دیماه 82 در رده سنی اول و متولدین 11 دیماه 77 تا 10 دیماه 79 در رده سنی دوم قرار می گیرند که هردو گروه در 9 وزن به مصاف حریفان خود می روند.

وی درخصوص تقسیم بندی مناطق توضیح داد: 6 منطقه را برای سرپرستی برگزاری این دوره از رقابتها درنظر گرفتیم که استانهای تهران، خراسان شمالی، کردستان، قزوین، چهارمحال و بختیاری و کرمان سرپرست منطقه و میزبان برگزاری رقابتهای استانهای همجوارشان هستند.

میراسماعیلی در پایان خاطرنشان ساخت: این مسابقات به منظور کشف استعدادهای این رده سنی و همچنین پرورش آنها برای آینده جودو ایران برگزار می شود. سرمایه گذاری روی این رده های سنی پشتوانه خوبی برای تیمهای ملی و قهرمانان ایران خواهد بود.

۱۹ شهریور ۱۳۹۱ ۰۹:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.