خالوندی:ازاینکه طلای ایران را دو رقمی کردم خیلی خوشحالم

خالوندی:ازاینکه طلای ایران را دو رقمی کردم خیلی خوشحالم
پرتابگر نیزه کشورمان که شنبه شب در رقابتهای کلاسˈاف 57و58ˈ ضمن ثبت رکورد جهان به مدال طلا رسید، گفت:از اینکه مدالهای طلای کاروان ورزشی ایران را دو رقمی کردم ، خیلی خوشحالم .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  ، ˈ محمد خالوندی ˈ پرتابگر کرمانشاهی که آخرین مدال طلای ایران را در بازیهای پارالمپیک کسب کرد در ادامه گفت :برای بدست آوردن مدال طلا زحمات فراوانی را طی یکسال اخیر متحمل شدم که البته مربیانم در این راه بخوبی مرا هدایت کردند.
وی افزود: کسب مدال طلا آن هم در میدان بزرگی همچون پارالمپیک که بهترینهای جهان در آن حضور می یایند، کار آسانی نیست ولی خدا را شاکرم که توانستم به انتظارات مربیانم و هموطنانم جامه عمل بپوشاتم.
خالوندی در ادامه گفت : خوشبختانه تیم ملی دوومیدانی دربازیهای پارالمپیک لندن عملکرد موفقیت آمیزی داشت و امید است که جامعه ورزش کشور ، هدایای ما را پذیرا باشند.
این ورزشکار دلاور در خاتمه ضمن قدردانی از حمایت فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک تصریح کرد : کاروان پارالمپیک ایران در لندن نسبت به دوره قبل عملکرد بهتری داشت و من امیدوارم که این افتخارات بزرگ باعث شود تا مسوولان نسبت به ورزشکاران جانباز و معلول توجه بیشتری داشته باشند.



۱۹ شهریور ۱۳۹۱ ۰۹:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.