مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان: از ایستادن روی سکوی تیمی جهان ناامید نیستیم

مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان: از ایستادن روی سکوی تیمی جهان ناامید نیستیم
جوادل خوشدل در فاصله 10 روز تا آغاز رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان در اسلواکی عنوان کرد؛ نسبت به روی سکو رفتن تیم ایران در این پیکارها ناامید نیست.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ مربی تیم ملی در پاسخ به این سئوال که وضعیت آمادگی نفرات ملی پوشان در آستانه اعزام به اسلواکی در چه میزان است، گفت: خداراشکر شرایط وزنه برداران روز به روز در حال بهتر شدن است.  رکوردگیری عصر چهارشنبه هم تائیدی بود بر این موضوع، چراکه اکثر بچه ها وزنه های مورد نظر کادر فنی را  بالای سر بردند. البته در این میان پیمان جان در فوق سنگین و علیرضا سلیمانی در 94 کیلوگرم بهتر از سایرین بودند و بقیه نیز به تناوب در یک ضرب یا دوضرب وزنه های خوبی را بالای سر بردند.
وی با ابراز رضایت از کیفیت اردو خاطرنشان کرد: با اینکه فقط دو ماه از حضور ملی پوشان نوجوان در اردوی تیم ملی می گذرد، همه آنها پیشرفت قابل توجهی داشتند و رکوردهایشان گویای این واقعیت است. به عنوان مثال پیمان جان در همین 2 ماه 10 کیلوگرم در یکضرب و 10 کیلوگرم در دوضرب افزایش رکورد داشته و سایر نفرات از این قاعده مستثنی نبوده اند.
خوشدل با بیان اینکه در میان اردونشینان فقط فضلی از ناحیه کتف با آسیب دیدگی روبرو است، ادامه داد: تا زمان اعزام به رقابتهای جهانی تمرینات 90 درصدی در دستور کار قرار دارد و وزنه برداران فقط یک جلسه تمرینی سنگین دیگر را پیش رو خواهند داشت.
مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان در پاسخ به این سئوال که تیم ایرانی برای ایستادن روی سکوی جهانی از چه میزان شانس برخوردار است گفت: وقتی ما با تیم کامل به اسلوکی نمی رویم طبیعتا شانس مان هم برای ایستادن روی سکو کاهش می یابد. با این حال این امکان هم وجود دارد که تیم های مدعی، یک وزنه بردار خود را به دلیل اوت شدن از دست بدهد. در نتیجه فعلا نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. من معتقدم اگر بچه های ما همان وزنه هایی را که در تمرینات می زنند بتوانند در صحنه رقابتهای جهانی بزنند، می توانیم به ایستادن روی سکو امیدوار باشیم.
خوشدل درحالی آخرین وضعیت ملی پوشان نوجوان را تشریح کرد که خود روز جمعه به دلیل مسمومیت راهی بیمارستان شد و پس از مراجعه به بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت.
سومین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان طی روزهای 28 شهریور تا اول مهر ماه در شهر کاسیک اسلواکی برگزار می شود.

۱۸ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.