ویشگاهی: زمان آن فرا رسیده که با تیم ملی وداع کنم

ویشگاهی: زمان آن فرا رسیده که با تیم ملی وداع کنم
جاسم ویشگاهی که مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان و آسیا را درکارنامه دارد و با کسب دو مدال طلا و یک نقره پرافتخار ترین ورزشکار ایران در بازیهای آسیایی محسوب می شود از کناره گیری خود از تیم ملی خبر داد و گفت: با مصدومیت کهنه دست و پنجه نرم می کنم و به این نتیجه رسیده ام که به حضورم در تیم ملی پایان دهم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، ویشگاهی که در هفته های اخیر در اردوهای آمادگی حضور داشته و به همراه تیم ملی برای شرکت در مسابقات کاراته وان به استانبول ترکیه رفته بود، اما به دلیل مصدومیت نتوانست مبارزه کند،در گفتگو با خبرگزاری ایرنا با اعلام خبر خداحافظی خود از تیم ملی اظهار داشت: سال ها در تیم ملی حضور داشته و در مسابقه های مختلف آسیایی و جهانی برای ورزش کشورم افتخار افرینی کرده ام و گمان می برم زمان آن فرا رسیده که با تیم ملی وداع کنم.

ویشگاهی یادآور شد: پس از مدتی غیبت، در تیم ملی حضور یافته و در مسابقه های انتخابی نیز بهترین نتایج را کسب کردم.

قهرمان سال 2006 جهان ادامه داد: احساس می کنم با کنار رفتن از تیم ملی جا برای جوانترها باز خواهد شد تا آنان نیز بتوانند در مسابقه های مختلف برای تیم ملی به میدان رفته و افتخار آفرینی کنند. کاراته ایران دارای پتانسیل بالایی است و بدون تردید با کنار رفتن یک ورزشکار اسیب نخواهد دید.

وی ادامه داد: هنوز آمادگی مسابقه دادن را در خودم می بینم و در مسابقات انتخابی تیم ملی نیز شرکت کرده و با مغلوب کردن حریفان نشان دادم که هنوز تمام نشده ام.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی دوحه و گوانگجو اظهار داشت: من با کاراته عجین شده ام و دوست دارم تجربیاتم را در اختیار جوانان و ملی پوشان قرار بدهم و آمادگی همکاری با فدراسیون را دارم.

ویشگاهی در پاسخ به این سوال که آیا برای خداحافظی از تیم ملی با فردی مشورت کرده است، عنوان کرد: این تصمیم خودم بود و برای اتخاذ آن خیلی فکر کردم.

وی در خصوص مسابقه ندادن خود در لیگ جهانی ترکیه گفت: به دلیل مصدومیتی که داشتم پس از مشورت با کادر فنی در این رقابت به میدان نرفتم.

ویشگاهی که 3 مدال طلا از قهرمانی جوانان آسیا، 3 طلا، 2 نقره و یک برنز از رقابت‌های امیدهای جهان، 2 طلا، 2 نقره و 2 برنز از رقابت‌های آسیایی را در ویترین افتخارات خود دارد در پایان با تاکید براینکه هیچگاه خود را جدا از جامعه کاراته نمی داند گفت: در تلاش هستم تا بتوانم همچون دوران قهرمانی برای کاراته ایران مفید باشم.

وی که پس از بازی های آسیایی گوانگجو از تیم ملی کنار رفته بود پس از اعلام مسولان فدراسیون، برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که آذرماه در فرانسه برگزار می شود در انتخابی شرکت کرد و با غلبه بر حریفان به اردو دعوت شد، اما به دلیل مصدومیت و بنابر تصمیم شخصی با تیم ملی خداحافظی کرد.

۱۸ شهریور ۱۳۹۱ ۱۰:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.