ولاسکو: مهمترین دلیل پیروزی روحیه عالی بازیکنان بود

ولاسکو: مهمترین دلیل پیروزی روحیه عالی بازیکنان بود
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: پیروزی ایران بر ژاپن در دیدار امروز دلایل مختلف داشت که مهمترین آن روحیه عالی بازیکنان بود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، "خولیو ولاسکو" بعد شکست تیم ژاپن در بازی نخست انتخابی لیگ جهانی افزود: من توقع پیروزی داشتم اما بچه به ویژه در ست های اول و دوم خیلی خوب بازی کردند.
وی با بیان اینکه در انتخابی المیپک نیز سه بر صفر تیم ژاپن را شکست داده بودیم، تصریح کرد: قبل از آغاز مسابقه نیز اعتقاد داشتم که اگر بازیکنان همان تلاش انتخابی المپیک را انجام می دادند، پیروز می شویم.
سرمربی تیم والیبال کشورمان در باره ست سوم بازی نیز گفت: ست سوم خیلی سخت بود، اشتباهاتی داشتیم که شکر خدا به خیر گذشت. فکر می کنم که بچه ها در این ست کمی تمرکز خود را از دست دادند و دلیل آن هم این بودکه در ست دوم با اختلاف بالا بردیم.
ولاسکو عمده اشتباهات ست سوم بازیکنان ایران را در سرویس، دریافت و اسپک دانست و گفت: این اشتباهات کمی هم عجیب بو که معمولا انجام نمی دادند. البته یک بار هم در مصر این مشکل بوجود آمد.
وی در پاسخ به سئوال یک خبرنگار در مورد بازی های انتخابی المپیک در ژاپن گفت: دوست ندارم در باره انتخابی المپیک صحبت کنم. زیرا الان ما در انتخابی لیگ هستیم و ژاپن را نیز در این راه شکست دادیم.
سرمربی تیم ملی والیبال در باره احتمال تکرار این پیروزی ها در لیگ جهانی نیز گفت:اینکه در آینده در لیگ جهانی چه خواهیم کرد؛ اکنون نمی توان بیان کرد. اما امیدوارم نماینده فدراسیون جهانی والیبال که امروز در سالن بازی بود تماشاگران مشتاق ایران را دیده باشد تا در آینده میزبانی های مهم را به ایران بدهند.
وی در باره بازی روز یکشنبه در برابر ایران گفت: تیم ایرن اگر یک ست را هم پیروز شود راهی لیگ جهانی خواهد شد اما ژاپن چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام قدرت به بازی خواهد آمد.
تیم ملی والیبال کشورمان امروز جمعه نخستین بازی خود در چارچوب مسابقات انتخابی لیگ جهانی را با پیروزی به پایان رساند تا یکشنبه در دومین دیدار به مصاف این تیم برود.

۱۸ شهریور ۱۳۹۱ ۰۹:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.