برای اردوی پنجم تیم ملی کاراته سه نفر خط می خورند

برای اردوی پنجم تیم ملی کاراته سه نفر خط می خورند
پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان کاراته در شرایطی روز یکشنبه 19 شهریور ماه در تهران آغاز می شود که به گفته حبیب الله ناظریان، مدیر فنی این تیم از بین 14 کاراته کایی که در لیگ جهانی در استانبول ترکیه حضور داشتند سه نفر خط خواهند خورد و اردو با حضور 11 ملی پوش برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، ناظریان در گفتگو با سایت فدراسیون کاراته در پاسخ به این سئوال که آیا نفر جدیدی تا پیش از اعزام به پیکارهای قهرمانی جهان به اردو دعوت خواهد شد یا نه، گفت: خیر، فعلاً این خلا احساس نمی شود و فرد جدیدی به ترکیب تیم ملی اضافه نمی شود و احتمالاً پس از مرحله پنجم لیگ جهانی در آلمان ترکیب تیم اعزامی به رقابتهای جهانی پاریس مشخص شود.

ناظریان در مورد نتایج تیم ملی در لیگ جهانی دراستانبول ترکیه اظهار داشت: مسابقات ترکیه برای ما خیلی خوب بود و طبق برنامه هایی که طرح کرده بودیم پیش رفت و کادر فنی توانست ارزیابی خوبی از بچه ها و حریفانش داشته باشند. ار نتایج راضی هستم، چرا که ما در 5 وزن 4 فینالیست داشتیم و این برای ما رضایت بخش بود. در مسابقات ترکیه تیم ژاپن که تیر ماه در ازبکستان قهرمان آسیا شد در کومیته حتی یک فینالیست هم نداشت و تنها علت قهرمانی اش کسب مدال توسط کاتاروهایش بود.

وی افزود: البته در استانبول هم ما شناخت خوبی ازحریفان اروپایی مان بدست آوردیم. به اعتقاد من آلمان و ایتالیا با بکارگیری بازیکنان باتجربه و جوان تیم خوبی را روانه مسابقات کردند. هلند هم تیم جوان و یکدستی را به ترکیه آورده بود. ما هم تیم مان را محک زدیم و به نقاط ضعف و قوت مان پی بردیم، هم کاراته کا ها در یک مسابقه رسمی به میدان رفتند.

مدیر فنی تیم ملی بزرگسالان کاراته در مورد اینکه چه نتیجه ای را برای ملی پوشان در جهانی پاریس پیش بینی می کند، گفت: تیم ما بسیار جنگنده و جوان هستند و ما به این بچه ها در مسابقات جهانی امید زیادی دارم.

۱۶ شهریور ۱۳۹۱ ۱۰:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.