نخستین گروه از ورزشکاران پارالمپیکی در میان استقبال مردم و دبیر کل کمیته وارد تهران شدند

نخستین گروه از ورزشکاران پارالمپیکی در میان استقبال مردم و دبیر کل کمیته وارد تهران شدند
نخستین گروه از کاروان پارالمپیکی کشورمان بعد از اتمام رقابت های خود دربازیهای 2012 لندن بامداد امروز در میان استقبال مردم و بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته وارد تهران شدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ملی پوشان تیم های جودو نابینایان و کم بینایان،دوومیدانی،تیراندازی،تنیس،تنیس روی میز، و شنا نفراتی بودند که به همراه کادر فنی ساعت 4 بامداد امروز وارد فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) شدند که در ابتدای امر مورد استقبال بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک  قرار گرفتند.
افشار زاده درحاشیه استقبال از ورزشکاران پارالمپیکی اظهار داشت:باید به این عزیزان خسته نباشید گفت چه آنهایی که مدال گرفتند و چه عزیزانی که نتوانستند بر روی سکو بروند چرا که نفس حضور این قهرمانان در بازیهای پارالمپیک لندن و مبارزه در میان خیل مدعیان جهانی برای مردم و مسئولان ورزشی کشور ارزشمند است.
وی افزود: به همین دلیل به تمامی اعضای کادر فنی و ملی پوشان پارالمپیکی به دلیل موفقیت های خیره کننده شان در این رقابتها که دل ملتی را شاد کردند تبریک می گویم و جا دارد از مسئولان کمیته ملی پارالمپیک که کاروان قدرتمندی را راهی این بازیها کردن تقدیر و تشکر کرده و به تمامی آنها خسته نباشید بگویم.

۱۵ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.