کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان- تایلند؛ کسب یک مدال نقره و یک برنز توسط طاهری و بویری

کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان- تایلند؛ کسب یک مدال نقره و یک برنز توسط طاهری و بویری
رامین طاهری و پیام بویری مدال‌های نقره و برنز اوزان 60 و 74 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در تایلند را بدست آوردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان از ظهر امروز به وقت محلی در شهر پاتایای تایلند برگزار شد که در وزن 60 کیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتایج 1- صفر و 3- صفر راموس داجیس از لیتوانی را شکست داد. وی در دور سوم نیز 7- صفر و 1- صفر چئول جئونگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. طاهری در مرحله نیمه نهایی جس سیلک از آمریکا را با نتایج 4- 2 و 1- صفر شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. طاهری در دیدار فینال با نتایج  1- صفر و 2- صفر مغلوب زائور کابالوف از روسیه شد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 74 کیلوگرم پیام بویری در دور نخست با نتایج 2- صفر و 3- صفر از سد اولدریش وارگا از چک گذشت اما در دور دوم و در یک کشتی نزدیک با نتایج صفر- 1، 1- صفر و صفر- 1 مغلوب کازبک کیلوف از بلاروس شد اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال وی نیز به گروه بازنده‌ها رفت. بویری در این گروه در دیدار نخست تاکاهارو ناکامورا از ژاپن را با نتایج 4- 3 و 3- صفر شکست داد، سپس در دیدار دوم نیز با نتیجه 6- صفر و 1- صفر جردن اسپیلر از آمریکا را مغلوب کرد و به دیدار رده‌بندی راه یافت.  وی در دیدار رده‌بندی مقابل عظمت کاستوبایف از قزاقستان با نتایج صفر- 1، 1- صفر و 3- 1 به پیروزی دست یافت و صاحب مدال برنز شد. در این وزن کشتی گیران بلاروس و گرجستان اول و دوم شدند.

رقابتهای چهار وزن دوم امروز(چهارشنبه) برگزار می شود.

در وزن 96 کیلوگرم سامان نوروزی در دور نخست با نتایج 7- صفر و 6- صفر از سد تتسویا تاناکا از ژاپن گذشت اما در دور دوم با نتایج مشابه 2 بر صفر مغلوب پتر اوهلر از آلمان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال وی نیز به گروه شانس مجدد رفت. نوروزی در این گروه ابتدا با نتایج 1- صفر ، صفر- 2 و 1- صفر ونهائو شی از چین را شکست داد اما در دیدار بعد مقابل یاکوبی کاجایا از گرجستان با نتایج 1- صفر و 4- صفر مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت. در این وزن کشتی گیران لیتوانی و آلمان به مقام های اول و دوم رسیدند.

در وزن 50 کیلوگرم اشکان قلی کیانی در دور نخست مقابل مراد بازاروف از آذربایجان با نتایج 1- صفر و 4- صفر شکست خورد اما با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار پایانی وی به گروه شانس مجدد رفت وی در گروه شانس مجدد با نتایج 4- صفر و 1- صفر از سد هیوک جئون از کره جنوبی گذشت. اما  در دیدار رده‌بندی اشکان قلی کیانی مقابل تولگان کاراتاش از ترکیه با نتایج صفر- 1، 2- صفر و صفر- 8 شکست خورد تا شانسی برای کسب مدال برنز نداشته باشد. در این وزن کشتی گیران آذربایجان و روسیه به ترتیب اول و دوم شدند.

۱۵ شهریور ۱۳۹۱ ۰۹:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.