/چهاردهمین دوره بازی های پارالمپیک 2012 لندن/ وزنه بردار دسته 100+ کیلوگرم کشورمان: به نام ایران یک رکورد تاریخی در لندن خواهم زد

/چهاردهمین دوره بازی های پارالمپیک 2012 لندن/ وزنه بردار دسته 100+ کیلوگرم کشورمان: به نام ایران یک رکورد تاریخی در لندن خواهم زد
وزنه بردار دسته 100+ کیلوگرم کشورمان گفت: می خواهم یک رکورد به یادماندنی و تاریخی به نام ایران در لندن ثبت کنم و در انگلیس پرچم ایران را با افتخار بالا ببرم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،سیامند رحمان بیان کرد: در تمرینات رکورد 305 کیلوگرم را زده ام و قصد دارم علاوه بر شکستن رکورد پارالمپیک (262 کیلوگرم) و جهان (291 کیلوگرم) با زدن وزنه بالاتر از 300 کیلوگرم رکورد گینس را هم به نام خودم ثبت کنم.
وی افزود: جو مسابقات پارالمپیک و شرایط آب و هوایی لندن بسیار متفاوت تر از سایر بازیهاست و به خصوص هوا بسیار سرد است که ممکن است کمی اذیت کند اما امیدوارم در روز مسابقه بتوانم با شرایط سالن تمرین و سالن اصلی مسابقات خودم را وفق دهم.
رحمان ادامه داد: سه ماه است که خانواده ام را ندیده ام و دو سال است که تمرینات مداومی دارم و تمام نیرو و قدرت خود را گذاشته ام تا در اولین تجربه پارالمپیکی خود بتوانم به موفقیتی بزرگ برسم تا هم رتبه کاروان ایران را در جدول مدالها بالاتر ببرم و هم مردم ایران به خصوص استان آذربایجان را خوشحال کنم و زحمات چند ساله خود و مربیان را به ثمر برسانم.
وی همچنین اصلی ترین رقیب خود را ورزشکار عراقی دانست اما ابراز امیدواری کرد که به راحتی بتواند او را پشت سر بگذارد و عنوان قویترین مرد پارالمپیک را به خود اختصاص دهد.
سیامند رحمان در پایان درباره سایر ورزشکاران ایرانی پارالمپیک گفت: وظیفه خود می دانم که در مسابقات ورزشکاران ایرانی حاضر شوم و آنها را تشویق کنم و هر مدالی که ایرانی ها می گیرند انگار که خودم مدال گرفته ام و بسیار خوشحال می شوم.

 

۱۴ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

مسرور
۱۳۹۱/۰۶/۱۴ Iran
0
0
0

سیامند رحمان عشق اشنویه


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.