هفته دوم رقابتهای فیوچرز اصفهان ؛تلاش ۷ تنیسور ایرانی برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی

هفته دوم رقابتهای فیوچرز اصفهان ؛تلاش ۷ تنیسور ایرانی برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی
در ادامه برگزاری هفته دوم رقابتهای تنیس بین المللی فیوچرز و در مرحله اول جدول انفرادی۷ تنیسور ایرانی با شکست حریفان خود توانستند به دور دوم این جدول راه یابند و امروز برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون روز گذشته در بخش انفرادی  چهره ۱۶ تنیسور راه یافته به دور دوم جدول اصلی هفته دوم  مشخص گردید که طی آن  اشکان دبیری ،حمید رضا نداف ،امیر سهیل محسنی ،شاهین خالدان ،البرز اخوان رفیگر ،محمد مهذب نیا و انوشا شاهقلی از ایران ،بالاژی از هند ،ساروار اکرامو از ازبکستان ،ایسام آل تاویل از سوریه ،چاندریل سود از هند ،پراشانته از هند ،ویرالی از هند ،مارک عبدالنور از سوریه ،سرجی شیپیلو از ازبکستان  و مایکل اسمیت از چک ۱۶ تنیسور راه یافته به دور دوم جدول اصلی می باشند.
در بخش دونفره نیز تیم دونفره امیر والا معدنچی و محمد مهذب نیا از ایران ،علی میرزاخانی از آلمان و شهاب راطق از ایران ،البرز اخوان  و محسن حسین زاده از ایران ،روزبه کامران و. فرشاد طلاور از ایران ، نیاکی از کانادا و انوشا شاهقلی از ایران ، ساروار اکرامو و سرجی شیپیلو از ازبکستان ،چاندرل سود و لاکشیت سود از هند ، ،بالاژی و ویرالی از هند روز گذشته با شکست حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی این دوره از رقابتها در بخش دو نفره راه یافتند.
 در این دوره از رقابت ها علاوه بر ورزشکاران کشورمان، ورزشکارانی ازاسپانیا، هند، فرانسه، بلژیک، سوئد، چک، روسیه، کرواسی، رومانی، ایتالیا، ازبکستان، یونان، اطریش، هلند، مکزیک، سوریه، کانادا، صربستان ،ژاپن ، امارت متحده عربی،بلغارستان،پاکستان،ترکمنستان ،اسلواکی حضور دارند که به مدت ۲ هفته  با سرداوری هانی الخفیف از مصر و مدیریت فرشاد زیدی در مجموعه ورزشی شهدای ارتش اصفهان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

۱۴ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.