تبریک رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به قهرمانان پارالمپیک

تبریک رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به قهرمانان پارالمپیک
رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک طی پیامهای جداگانه ای موفقیت های ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان را در بازیهای پارالمپیک لندن تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا و بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته، طی پیامهای جداگانه ای موفقیتهای کاروان ورزشی کشورمان  در بازیهای پارالمپیک لندن را تبریک گفتند.

در متن پیام تبریک علی آبادی خطاب به قهرمانان پارالمپیکی آمده است:

درخشش دلاور مردان و ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان در بازیای پارالمپیک لندن دل میلیونها ایرانی را در اقصی نقاط جهان شاد کرده تا بار دیگر  شاهد به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان در سالن برگزاری بازیهای پارالمپیک لندن باشیم.

ضمن تبریک این موفقیتهای درخشان به ورزشکاران، کادر فنی و مسئولان کاروان اعزامی پارالمپیکی کشورمان به این رقابتها، امید می رود در روزهای آینده نیز بارها شاهد به اهتراز در آمدن پرچم مقدس کشورمان و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن برگزاری رقابتها باشیم.

همچنین بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته، در پیامی جداگانه خطاب به ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان در بازیهای پار المپیک لندن اظهار داشت:آفرین بر شما عزیزانی که با افتخار آفرینی های پی در پی خود دل هموطنان خود را شاد کرده و باعث غرور هر ایرانی در اقصی نقاط جهان شده اید.

بدون تردید این موفقیت ها بدست نمی آمد مگر در سایه الطاف الهی ،ماهها تمرین و برنامه ریزی و حمایت همه جانبه مسئولان پارالمپیکی و دعای خیر مردم که همیشه یار و یاور شما قهرمانان عزیز بوده اند.

ضمن تبریک این موفقیت های بزرگ و ارزشمند در بازیهای پارالمپیک لندن از سوی ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان که با همت والا و رشادت و غیرت مثال‌زدنی  آنها بدست آمده است  برای تمامی شما عزیزان اعم از مسئولین پارالمپیک، مربیان و ورزشکاران که در مقابل دیدگان جهانیان، شادکامی و غرور ملی را برای ملت ایران به ارمغان آورده اید آرزوی سربلندی و شادکامی داشته و امیدورام در پرتو عنایات الهی و دعای خیر مردم  همچنان در بازیهای پارالمپیک لندن از سوی شما دلیر مردان و شیر زنان ایرانی شاهد افتخار آفرینی متعدد برای کشور و ملت عزیزمان باشیم.

۱۴ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.