برای حضور در رقابتهای جهانی اسلواکی 2012؛دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه برداری نوجوانان آغاز شد

برای حضور در رقابتهای جهانی اسلواکی 2012؛دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه برداری نوجوانان آغاز شد
دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان برای حضور در رقابتهای جهانی اسلواکی 2012، از صبح روز گذشته در محل کمپ تیم های ملی وزنه برداری آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛تمرینات تیم ملی وزنه برداری نوجوانان به دلیل میزبانی تهران از شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد، از روز 5 شهریور تعطیل شد اما ملی پوشان برای پیگیری دور جدید تمرینات خود را به کادر فنی معرفی کردند.
مهدی کردی در 62 کیلوگرم، رضا زارعی در 69 کیلوگرم، رضا دهدار و علی میری در 77 کیلوگرم، امیرحسین فضلی در 85 کیلوگرم، علیرضا سلیمانی در 94 کیلوگرم و پیمان جان در 94+ کیلوگرم 7 وزنه برداری هستند که برای حضور در رقابتهای جهانی اسلواکی، تمرینات خود زیر نظر جواد خوشدل و جورج زالای انجام می دهند. با تصمیم کادر فنی آخرین رکوردگیری از ملی پوشان نوجوان چهارشنبه بعدازظهر در محل کمپ تیم های ملی وزنه برداری برگزار خواهد شد تا میزان آمادگی این نفرات قبل از اعزام به اسلواکی سنجیده شود.
سومین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان طی روزهای 27 شهریور تا اول مهر ماه سال جاری در شهر کوسیچ اسلواکی برگزار می شود.

۱۴ شهریور ۱۳۹۱ ۰۹:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.