پایان مسابقات شمشیربازی دختران کشور؛آذربایجان غربی قهرمان نوجوانان کشور شد

پایان مسابقات شمشیربازی دختران کشور؛آذربایجان غربی قهرمان نوجوانان کشور شد
با شناخت تیمها و نفرات برتر نوجوانان کشور در سه اسلحه، مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان کشور به پایان رسید.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، 19 استان حاضر از صبح روز یکشنبه 12 شهریورماه در قسمت تیمی به مصاف هم رفتند که در نهایت نتایج زیر بدست آمد:
در اسلحه سابر تیم استان یزد اول شد،گیلان دوم و تیمهای اصفهان و آذربایجان غربی مشترکا سوم شدند. در اسلحه فلوره هم تیم آذربایجان غربی به مقام قهرمانی دست یافت. تهران نایب قهرمان شد و تیمهای اصفهان و یزد نیز به عنوان سوم مشترک دست یافتند ودر نهایت در اسلحه اپه تیم های آذربایجان غربی واصفهان عناوبن اول ودوم را به خود اختصاص دادندو تیمهای اردبیل و مازندران هم مشترکا سوم شدند.
 به این ترتیب در پایان مسابقات انفرادی و تیمی رده سنی نوجوانان تیم آذربایجانغربی با کسب 3 مدال طلا، 1 نقره و 1 برنز و 216 امتیاز در مجموع جدول مسابقات اول شد. تیم یزد با 2 مدال طلا، یک مدال نقره و 2 مدال برنز و کسب 174 امتیاز دوم شد و تیم اصفهان با 2 مدال نقره و 2 مدال برنز و کسب 154 امتیاز در رده سوم ایستاد. تیم های شمشیربازی استان اردبیل هم با کسب 4 مدال برنز و مجموع 134 امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند.
گفتنی است، مسابقات رده سنی جوانان از صبح روز دوشنبه 13 شهریورماه با برگزاری مسابقات اسلحه های فلوره و اپه در قسمت انفرادی پیگیری خواهد شد

۱۳ شهریور ۱۳۹۱ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.