قهرمان دو ایران جایزه 750 دلاری لیون فرانسه را تقدیم زلزلده زدگان هموطنان خود کرد

قهرمان دو ایران جایزه 750 دلاری لیون فرانسه را تقدیم زلزلده زدگان هموطنان خود کرد
حسین فاضلی دونده پیشکسوت کشورمان که در رقابتهای دو همگانی لیون فرانسه شرکت کرده بود ضمن کسب عنوان دومی رده سنی 50 سال به بالا،جایزه 750 دلاری خود در این رقابتهای را تقدیم هموطنان زلزله زده آذربایجانی کرد.


حسین فاضلی ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت؛رقابتهای دو لیون فرانسه امروز با حضور 1500 دونده از کشورهای مختلف جهان در مسافت 10 کیلومتری و در یکی از پارکهای لیون آغاز کردیم که با زمان 37 دقیقه و 2 ثانیه بعد از نماینده فرانسوی دوم شدم که ضمن کسب مقام دومی خود در رده سنی بالای 50 سال جایزه نقدی خود را تقدیم به هموطنان زلزله زده شمالغرب کشور می کنم.

وی ادامه داد:در ادامه قرار است فردا بطور سمبلیک مسیر 20 کیلومتری را نیز در فرانسه دویده و شعار صلح و دستی ملت ایران را به گوش مردم این کشور برسانم و همچنین نامه دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان را نیز به دبیر کل فرانسه تقدیم خواهم کرد و سپس راهی بروکسل می شود تا دررقابتها دو این کشور نیز شرکت کنم.

فاضلی در خاتمه اظهار داشت:جا دارد از مسئولان کمیته ملی المپیک و سازمان گردشگری که نهایت همکاری خود را برای اعزام بنده به این رقابتها داشته اند قدر دانی کنم.

۱۲ شهریور ۱۳۹۱ ۱۴:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.