پایان رقابتهای شمشیربازی قهرمانی کشور دختران

پایان رقابتهای شمشیربازی قهرمانی کشور دختران
با مشخص شدن نفرات برتر در سه اسلحه، اولین روز مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان کشور به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان کشور در قسمت انفرادیکه از صبح روز شنبه 11 شهریورماه در محل سالن شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی اردبیلآغاز شده بودو تا پاسی از شب هم ادامه داشت، با برگزاری بالغ بر 400 بازی انفرادی، نفرات برتر سه اسلحه مشخص شدند.
بر این اساس در اسلحه فلوره مطهره محسنی از تهران با برتری در بازینهایی برابر الهه قهرمانی از آذربایجان غربی به مقام قهرمانی دست یافت و مدال طلاگرفت. اله قهرمانی نیز با قبول شکست مقابل محسنی به مدال نقره بسنده کرد، نادیا عذیری از همدان و دریا آردن هم از اردبیل مشترکا سومشدند.
در اسلحه سابر نیز نجمه سازنچیان از یزد با قدرت فرناز صفویزاده دیگر هم استانی خود را شکست داد و اول شد. صفوی زاده نقره گرفت و نیلوفرتیمسار از خراسان رضوی و مریم دهشیری از یزد مشترکا سوم شدند و به گردن آویز برنزدست یافتند.
در اسلحه اپه سکینه نوری از آذربایجان غربی مدال طلا گرفت. هما آقابابایی از اصفهان دوم شد و نقره گرفت. آرزو قاره گوشی و سمیه طهماسبی هر دواز اردبیل مشترکا سوم شدند .
گفتنی است، مسابقات تیمی رده سنی نوجوانان از صبحروز یکشنبه 12 شهریور با حضور 18 استان آغاز شده است. در جدول توزیع مدالها، تیمیزد با یک طلا، یک نقره و یک برنز در صدر جدول قرار دارد. آذربایجان غربی با یک طلاو یک نقره دوم است و تهران با یک طلا، اصفهان با یک نقره و اردبیل با سه برنز دررده های سوم تا پنجم قرار دارند.
۱۲ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.