تور جهانی تنیس روی میز کره جنوبی- دایجون؛پیتر کارلسون سوئدی عمرانی را تحسین کرد

تور جهانی تنیس روی میز کره جنوبی- دایجون؛پیتر کارلسون سوئدی عمرانی را تحسین کرد
مسابقات اپن تنیس روی میز جوانان کره جنوبی از روز سه شنبه،هفتم شهریور ماه آغاز خواهد شد که پوریا عمرانی نیز در تیم منتخب جوانان ittf به میدان خواهد رفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ در پی تصمیم فدراسیون جهانی مبنی بر برگزاری اردوهای مختلف و توجه بیشتر به بازیکنان کشورهای سراسر جهان و از انحصار در آوردن تنیس روی میز که در میان کشور هایی مانند چین،ژاپن،چین تایپه و کره است ،اقدام به بر پایی این اردو ها کرده که برگزاری این اردوها از اهداف فدراسیون جهانی تنیس روی میز می باشد.
مسابقه منتخب جوانان ittf و تیم ملی جوانان کره جنوبی با ارنج  حداقل چهار نفره برگزار گردید که به صورت 8 بازی انفرادی و 2 بازی دوبل برنامه ریزی شده بود و این مسابقه بر روی 2 میز برگزار گردید.
پیتر کارلسون به عنوان سر مربی تیم منتخب جوانان فدراسیون جهانی در این دیدار مهم حضور داشت .
همچنین کارلسون در میان مربیان حاضر در کمپ تمرینی کره جنوبی محسن شیشه گرها را به عنوان مربی جهت این دیدار برگزید و شیشه گرها در جریان برگزاری این دیدار مهم هدایت یکی از میز ها را بر عهده داشت.
در پی مسابقه تیم منتخب جوانان ittf با تیم ملی جوانان کره جنوبی پوریا عمرانی به دو برد با ارزش دست یافت.
عمرانی که طی پنج روز گذشته در شهر دایجون کره جنوبی روزی دو وعده تمرینات سخت و فشرده ای را زیر نظر پیتر کارلسون سوئدی یکی از مربیان برجسته فدراسیون جهانی پشت سر گذاشته بود توانست دو برد شیرین در این مسابقه بسیار حساس به گفته پیتر کارلسون کسب کند.
عمرانی موفق شد در اولین بازی انفرادی خود لی سیونگ وئوپ از تیم کره را با نتیجه 3بر0 شکست دهد ، و در دومین بازی خود که بصورت دوبل برگزار شد با هم تیمی خود اوناولاپو اوجو از نیجریه موفق شدند تیم دونفره کیم موگانگ و پارک سانگ مین از کره جنوبی را با نتیجه 3بر0 شکست دهند همچنین عمرانی سومین بازی خود را به کیم یونگ هو با نتیجه 3بر1واگذار کرد.
شیوه بازی عمرانی و کنترل قوی او که با استیل خوبی همراه است منجر شد که مورد توجه پیتر کارلسون قرار گیرد و ضمن توجه بیشتری به او، وی را زیر نظر داشته باشد.
همچنین ittf به غیر از برگزاری مسابقه جوانان پسر و تیم جوانان کره جنوبی 3 دیدار دیگر را نیز برگزار کرد که در این دیدارها تیم نوجوانان پسر با نتیجه 4 بر1 و نوجوانان دختر با نتیجه 3بر2 موفق شدند تیم ملی کره جنوبی را شکست دهند.
تنها باخت تیم منتخب ittf در برابر تیم ملی جوانان دختر کره جنوبی بود که این بازی را 4بر1 واگذار کردند.
در ضمن ارنج بازی ها به غیر از جوانان پسر به صورت کوربیلون برگزار گردید که هر 5 مسابقه آن برگزار شد.
مسابقات اپن جوانان کره جنوبی نیز از روز سه شنبه،هفتم شهریور ماه مصادف با 28 آگوست آغاز خواهد شد که پوریا عمرانی نیز در تیم منتخب جوانان ittf به میدان خواهد رفت.
اسامی تیم منتخب جوانان ittf:
هوگو کالدرانو  با رنکینگ 23
بل دوس روبین بارنکینگ 37
سید پوریا عمرانی با رنکینگ 91
اوجو اوناولاپو با رنکینگ 101
با مربیگری پیتر کارلسون ومحسن شیشه گرها

۶ شهریور ۱۳۹۱ ۰۹:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.