پیروزی تیم ملی والیبال ایران در برابر کرواسی

پیروزی تیم ملی والیبال ایران در برابر کرواسی
تیم ملی والیبال مردان ایران در چهارمین بازی خود از سری دیدارهای دوستانه اش در اسلوونی شب گذشته (یکشنبه پنجم شهریور) با حساب 3 بر 2 از سد کرواسی گذشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، تیم کشورمان اگرچه ست های دوم و چهارم این بازی را با امتیاز مشابه 25 – 22 به حریفش واگذار کرد ولی ست های اول، سوم و پنجم را با امتیازهای 25 – 20، 25 – 20 و 15 – 13 به سود خود به پایان برد تا در نهایت پیروز این رالی نفسگیر باشد.
این بازی بر خلاف دیدارهای گذشته ایران که در سالن اصلی شهر ماریبور برگزار می شد، در مرکز ورزشی این شهر که تیم های مختلف والیبال – از جمله ایران - اردو زده و تمرین می کنند، انجام گرفت.
هر دو تیم در این بازی با لباس ورزشی قرمز به میدان رفتند و در حالی بازی را دنبال کردند که ست سوم آن با توافق مربیان دو تیم، بدون تکنیکال تایم اوت برگزار شد.
هر چهارده مرد والیبال ایران در این بازی که دو ساعت و نیم به طول انجامید، به زمین رفتند و نمایش قابل قبولی از یک بازی والیبال را ارائه کردند. روحیه جنگندگی بازیکنان ایران در حمایت از مدافعین روی تور و استفاده از توپ های برگشتی، معدود تماشاگران حاضر در سالن را به وجد آورده بود.
کرواسی که خود را برای حضور در دور نهایی رقابتهای قهرمانی اروپا آماده می کند، یکی از بهترین پشت خط زن های اروپا را در اختیار دارد؛این بازیکن ایگور اومرسن، بازیکن 32 ساله و 208 سانتی متری تیم لوبه بانکا ماچه راتا (قهرمان باشگاههای ایتالیا در فصل 2011 – 2012) است که سابقه بازی در دیگر تیم های ایتالیایی همچون کونه ئو را نیز دارد. او برای فصل جاری با پیراهن تیم J.T (شرکت تنباکوی ژاپن) در لیگ ژاپن به میدان خواهد رفت.

۶ شهریور ۱۳۹۱ ۰۹:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.