رئیس کمیته ملی پارالمپیک :سلامتی ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک از کسب مدال مهم تر است

رئیس کمیته ملی پارالمپیک :سلامتی ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک از کسب مدال مهم تر است
رئیس کمیته ملی پارالمپیک در مراسم بدرقه ورزشکاران جانباز و معلول گفت پیش از آنکه موفقیت ورزشکاران در بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن برای وی اهمیت داشته باشد، سلامتی آنها مهم است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت جانبازان و معلولین؛ محمود خسروی وفا در این مراسم خطاب به ورزشکاران اعزامی به مسابقات اظهار داشت: ما به پارالمپیک نمی رویم که مدال درو کنیم. تردیدی نیست که همه ورزشکاران نمی توانند به مدال دست پیدا کنند. آنچه برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار است این است که از نظر جسمی و روحی سالم به کشور بازگردید. چنانچه شما در این رقابت ها مدال بیاورید افتخار می کنیم، اگر هم نیاورید من پاسخگو خواهم بود.

وی افزود: ما با آمادگی بسیار خوبی در این دوره از بازی ها شرکت می کنیم چرا که اردوهای آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. کمیته ملی پارالمپیک نسبت به دو دوره گذشته این رقابت ها که در آتن و پکن برگزار شد آسیب شناسی انجام داده و نقاط ضعف خود را شناسایی کرده تا اگر ما هم نبودیم این اشتباهات برای گروه بعدی تکرار نشود.

خسروی وفا در پایان گفت: امیدوارم تمام توانایی خود را در این بازی ها بروز دهید. دوست داریم با دست پر و البته سلامت به کشور بازگردید. فقط نباید به خودتان مغرور شوید و همواره دعا کنید. اگر شکست هم خوردید گردن کسی نیندازید و نگویید حق مرا خوردند بلکه بگویید حریفتان از شما بهتر عمل کرده است. حق اعتراض هم نسبت به داوران ندارید.

کاروان پارالمپیک ایران با 79 ورزشکار بامداد پنج شنبه تهران را به مقصد لندن، محل برگزاری بازی های پارالمپیک، ترک خواهد کرد. چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک از 29 اوت تا 9 سپتامبر (8 تا 19 شهریور) در لندن برگزار خواهد شد. بیش از چهار هزار ورزشکار از 140 کشور جهان در این بازی ها حضور خواهند داشت.
۱ شهریور ۱۳۹۱ ۱۲:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.