بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی پارالمپیکی ها

بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی پارالمپیکی ها
همزمان با عید سعید فطر رئیس مجلس شوراس اسلامی ،وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی با حضور در اردوی پارالمپیک از تمرینات جانبازان و معلولین اعزامی به بازیهای پارالمپیک 2012 بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛علی لاریجانی رئیس مجلس شوای اسلامی، عباسی وزیر ورزش و جوانان، محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا و زریبافان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید ضمن حضور در اردوی تیمهای ملی جانبازان و معلولیان اعزامی به بازیهای پارالمپیک لندن از تمرینات آنها بازدید به عمل آورده و با ورزشکاران اعزامی و کادر فنی به گفتگو پرداختند.
محمود خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین در ابتدای این بازدید توضیحاتی در خصوص چگونگی آماده سازی کاروان اعزامی به بازیهای 2012 لندن پرداخت سپس علی لاریجانی طی دیدار با قهرمانان و کادر فنی اعزامی به پارالمپیک 2012 لندن تصریح کرد: ورزشکاران جانباز و معلول با شرکت در ورزش‌های مختلف علاوه بر تربیت بدن، روح خودشان را هم تربیت می‌کنند ضمن این که حضور این ورزشکاران باعث می‌شود دیگران هم از اراده قوی آنها درس بگیرند.
رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تاثیرات مثبت ورزش بر روحیه معلولان خطاب به آنان خاطرنشان کرد:حضور شما در ورزش‌ نه فقط برای معلولان بلکه بر تمام ملت ایران ارزشمند و دارای ابعاد مثبت است و نشان می‌دهد ضعف جسمی به معنی ناتوانی نیست.

لاریجانی یادآور شد: این حضور درسی برای همه ملت ایران و یک حرکت سازنده است و به ما که در مسیر توسعه هستیم می‌آموزد که باید اراده خود را تقویت کنیم چرا که حضور شما در رقابت‌های بین‌المللی باعث غرور ملی خواهد بود همانطور که در دوره های گذشته هم افتخارات خوبی را نصیب ملت ایران کرده‌اید.
همچنین در این بازدید رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا ابراز امیدواری کرد تا کاروان پارالمپیکی کشورمان همچون دوره های گذشته بتواند با کسب مدالهای متعدد خود پیام آور شادی برای ملت عزیز بوده و با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایرانی اسلامی در لندن دل میلیونها هموطن خود را در اقصی نقاط جهان شاد گردانند.

۳۱ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.