کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان -باکو؛وزن کشی پنج وزن نخست برگزار شد

کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان -باکو؛وزن کشی پنج وزن نخست برگزار شد
مراسم وزن کشی پنج وزن نخست مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان عصر روز گذشته در باکو پایتخت کشور آذربایجان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در وزن 42 کیلوگرم که 13 کشتی گیر حضور دارند مرتضی فرزین فر در دور نخست به مصاف آیتوگان ژانژیگیتوف از قزاقستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران مغولستان و گرجستان روبرو می‌شود.

در وزن 50 کیلوگرم علی محمدزاده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف الوکبیک ژولدوشبکوف از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی در این کشتی در دور بعد با برنده کشتی گیران اوکراین و روسیه روبرو می‌شود در این وزن 18 کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن 58 کیلوگرم که 19 کشتی گیر حضور دارند سمیر یاوری پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف اردن باتارچولون از مغولستان می‌رود و در صورت پیروزی در این مسابقه در دور بعد با برنده کشتی گیران ازبکستان و قزاقستان روبرو می‌شود.

در وزن 69 کیلوگرم رضا مظفری در دور نخست به مصاف یرکبولان تیلیو از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی گیران آمریکا و گرجستان مسابقه می دهد در این وزن 17 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 85 کیلوگرم که 17 کشتی گیر حضور دارند حسین شهبازی در دور اول با ارن توران از ترکیه مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران آلمان و ازبکستان می‌رود.

رقابت‌های پنج وزن نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان از ساعت 13:30 امروزسه شنبه آغاز می‌شود.

۳۱ اَمرداد ۱۳۹۱ ۰۹:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.