دباغیان مشاور فنی رییس فدراسیون کاراته شد

دباغیان مشاور فنی رییس فدراسیون کاراته شد
دبیر فدراسیون کاراته پس از اینکه از انتخاب غلامرضا دباغیان به عنوان مشاور فنی رییس فدراسیون در تیم ملی خبر داد، گفت: در جلسه‌ای که چهارشنبه هفته گذشته با حضور رییس فدراسیون دباغیان و من برگزار شد خود دباغیان پیشنهاد کرد که به نوعی به تیم ملی کمک کند، در نهایت هم قرار شد وی مشاور فنی رییس فدراسیون در تیم ملی شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، محسن آشوری اظهار داشت: دباغیان فردی بسیار علاقمند به کاراته و موفقیت این رشته است که نباید موفقیت تیم ملی همراه او در مسابقات جهانی 2003 در مارسی به عنوان سرمربی را فراموش کنیم. او خدمات بسیار شایسته و ارزنده‌ای به تیم ملی داشته و قلبش برای موفقیت کاراته می‌تپد به همین دلیل رییس فدراسیون چنین تصمیمی گرفت.

آشوری در مورد عدم حضورحسین روحانی در اردوهای تیم ملی افزود: در صحبتی که با ناظریان مدیر فنی تیم ملی داشتم قرار شده بود که بعد از مسابقات آسیایی ازبکستان فضایی را فراهم کنیم تا کاراته کارانی که توان کمک به تیم ملی را دارند را در اردوها داشته باشیم و فرصتی دیگر به آنها داده شود که این طور شد و ورزشکارانی مانند حسین روحانی، جاسم ویشگاهی، نادر جودت، مازیار الهامی و درفشی فر و چند نفر دیگر به انتخابی‌ها راه یافتند. همان طور که گفته بودیم در تیم‌های ملی روی هیچ کسی بسته نبود و نیست و هر کسی که می‌تواند کمک کند، می‌تواند به تیم بیاید.

دبیر فدراسیون کاراته با اشاره به بیماری و درگذشت پدر حسین روحانی گفت: این عامل و چند عامل مهم دیگر باعث شد تا حسین روحانی که در انتخابی اول برای مسابقات جهانی فرانسه هم شرکت نداشت، ولی به اردوها آمده بود، نتواند در اردوها باشد و بیرون برود.

وی با تاکید بر این که حسین روحانی از تیم ملی خداحافظی نکرده است، یادآور شد: او قصد دارد در آینده و هر زمان که شرایط آمادگی‌اش مناسب بود و دید که می‌تواند به تیم ملی و کاراته ایران کمک کند باز هم به تیم ملی بیاید.

دبیر فدراسیون کاراته گفت: وجه تمایز حسین روحانی و نکته مثبت این ملی‌پوش این است که او نمی‌خواهد خودش را به تیم ملی تحمیل کند. روحانی گفته که هر زمان شرایطش خوب بود و می توانست به تیم ملی کمک کند به تیم باز می‌گردد.
۲۸ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.