همدان میزبان اردوی شانزده روزه رکابزنان عراقی

همدان میزبان اردوی شانزده روزه رکابزنان عراقی
اردوی آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری کشور عراق به منظور حضور در رقابتهای قهرمانی کشورهای عربی در همدان در حال برگزاری است.
به گزاشر روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون مجید ناصری مدیر اسبق تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان و مربی تیم ملی عراق در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری با بیان این مطلب افزود: اردوی آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری عراق در بخش آقایان و در رده سنی بزرگسالان و به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی کشورهای عربی، از 24 مرداد به میزبانی استان همدان در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: این اردو به مدت شانزده روز برگزار خواهد شد و سپس تیم ملی عراق برای حضور در مسابقات کشورهای عربی راهی مراکش خواهد شد.

ناصری درباره مسابقات مراکش تصریح کرد: این مسابقات در رشته جاده برگزار خواهد شد که نتایج آن برای کشورهای شرکت کننده از اهیت بسیار بلایی برخوردار است.
مربی تیم ملی دوچرخه سواری کشور عراق درباره انتخاب استان همدان به منظور برگزاری اردوی رکابزنان تصریح کرد: هدف از برگزاری اردوی رکابزنان عراقی در همدان بهره مندی از مزیت ارتفاع و نیز جاده ها و هوای مناسب این شهر بوده است.

مربی تیم ملی دوچرخه سواری کشور عراق درباره روند پیگیری تمرینات رکابزنان بیان کرد: تاکنون و با پیگیری تمرینات به صورت فشرده و با توجه به علاقه ورزشکاران عراقی برای پیگیری تمرینات، روند رو به رشد را در پیش گرفته ایم.

۲۸ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.