پیش بینی های اولیه کارشناسان کمیته ملی المپیک ووزارت ورزش در خصوص کسب مدال المپیک

پیش بینی های اولیه کارشناسان کمیته ملی المپیک ووزارت ورزش در خصوص کسب مدال المپیک
بازیهای المپیک لندن اگر چه با کسب 12 مدال برای کاروان اعزامی کشورمان پایان یافت اما پیش بینی مسئولان کمیته ملی المپیک و برخی از دیگر مسئولان ورزش کشور نیز در این باره جالب توجه است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بازیهای المپیک لندن اگر چه با موفقیت قهرمانان کشورمان پایان یافت ولی کمیته ملی المپیک به رغم برخی پیش بینی های اولیه در خصوص احتمال کسب مدال از سوی ورزشکار با توجه به احتمال به وجود آمدن بار روانی برای قهرمانان از اعلام آن خود داری کردند که در زیر اشاره ای به برخی از پیش بینی های موجود در باره توسط کارشناسان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک اشار می شود.
در پیش بینی اولیه فوق بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی احتمال کسب 4 طلا،2نقره و 2برنز را برای کاروان اعزامی  محتمل می دانست.محمود خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک و عضو هیات اجرایی نیز پیش بینی کسب 3 طلا ،2نقره و 4برنز را داشت.مهدی قدمی نائب رئیس هیات اجرایی نیز کسب 3 طلا،2نقره و3برنز را از سوی قهرمنان کشورمان نیز محتمل می دانست.احمد ارشدی معاون امور اداری مالی کمیته ملی المپیک نیز احتمال کسب 3 طلا یک نقره و 4 برنز را از سوی قهرمانان اعزامی به بازیهای المپیک لندن را قطعی می دانست و اصغر رحیمی دبیر ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی نیز کسب 2طلا،2نقره و 3 برنز را قطعی می دانست.
مرتضی ضرابی مشاور رئیس نیز کسب 4 طلا،3نقره و 3 برنز را از سوی ورزشکاران کشورمان قطعی می دانست و احمدیان مدیرکل حراست کمیته و مشاور رئیس هم کسب 3 طلا،2نقره و 3برنز را از سوی قهرمانان اعزامی کشورمان به بازیهای المپیک لندن محتمل می دانست.
در ادامه دیگر کارشناسان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز پیش بینی های خود را برای کسب مدال المپیک از سوی قهرمانان کاروان اعزامی به بازیهای المپیک لندن را اینگونه بیان داشتند.
پیش بینی آقای باقرزاده 3طلا،2نقره و 3 برنز،پیش بینی آقای جعفری 3 طلا،3نقره و 3برنز،پیش بینی آقای درویش 2طلا،2نقره و 3برنز، پیش بینی آقای رغبتی 4طلا،2نقره و 3 برنز، پیش بینی آقای دهخدایی 3طلا،یک نقره و 3 برنز، پیش بینی آقای برزگر 3طلا،2نقره و 3 برنز وپیش بینی آقای افتخاری کسب  3طلا،3نقره و 3 برنز برای ملی پوشان اعزامی به بازیهای المپیک لندن را بود.

۲۸ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.