طلایی: تلاش می کنیم، یزدانی برای مسابقه مدال برنز آماده شود(836)

طلایی: تلاش می کنیم، یزدانی برای مسابقه مدال برنز آماده شود(836)
محمدطلایی از مربیان تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: پزشکان و کادر فنی تیم ملی تلاش می کنند، یزدانی را برای مبارزه رده بندی و کسب مدال برنز وزن 96 کیلوگرم آماده کنند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن، طلایی پس از مصدومیت و باخت رضا یزدانی در مقابل کشتی گیر اوکراینی در دیدار نیمه نهایی گفت: یزدانی از قبل از ناحیه مینیسک زانو و رباط مشکل داشت که در جریان مسابقات سنگین امروز این مشکل تشدید شد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا کشتی گیر ما برای حفاظت از زانوی آسیب دیده خود از زانوبند استفاده نکرده بود، اظهارداشت: اینکه ورزشکاری از زانوبند استفاده کند یا نه بستگی به نظر خود وی دارد. برخی از ورزشکاران از جمله یزدانی عادت به بستن زانو بند ندارند و به همین دلیل او خود در این مورد تصمیم گیر بود.
طلایی افزود: تلاش می کنیم زانوی آسیب دیده یزدانی را تا حد امکان مداوا کنیم تا شاید بتواند برای کسب مدال برنز این وزن مبارزه کند. فعلا باید منتظر باشیم تا ببینیم شرایط چگونه پیش می رود.
مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: فاصله وزن کشی تاشروع مسابقات بسیار کم بود و اصولا برخی از کشتی گیران به کشتی گرفتن در ساعت 8 صبح عادت ندارند و از نظر جسمانی تحت فشار قرار می گیرند.
وی گفت: یزدانی واقعا برای گرفتن طلا آماده بود و در کشتی های مقدماتی نیز بسیار خوب مبارزه کرد و حریفان سرشناسی را از سر راه برداشت.
وی اظهارداشت: به هر حال پس از این مصدومیت و محروم شدن از طلا، کشتی گیر ما اکنون علاوه بر مشکل جسمی از مشکلات روحی- روانی هم رنج می برد که باید تلاش کنیم وی را آماده کنیم.
طلایی در پاسخ به سوالی در مورد عملکرد تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازیهای المپیک گفت:عملکرد تیم در مجموع بد نبود ولی من از کار حسن رحیمی و مهدی تقوی کشتی گیران اوزان 55 و 60 کیلوگرم راضی نیستم. این دو کشتی گیر می توانستند عملکرد بسیار بهتری داشته باشند.


۲۲ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۶:۱۳

نظر مخاطبان

فرزاد
۱۳۹۱/۰۵/۲۲
0
0
2

درود بر پهلوان غیور ایران زمین.رضا جان تو تلاش خودت رو کردی و چیزی برای اعتلای نام ایران و ایرانی کم نذاشتی.چه مدال بیاری و چه نیاری مهم نیست.در درجه اول سلامتیت مهمترین چیزیه که واسه ما ایرانیا مهمه،بعد مدال.این رو بدون که یه پهلوون سالم و شاد ( اگر چه
مدال هم نیاره ) بهتر از یه پهلوونیه که روی ویلچر ببینیمش.چون میدونیم که در حد توانت یا شاید هم بیشتر از اون تلاش کردی، واسه ما عزیز هستی و سربلند.همه ما ایرانیها دوستت داریم و بهت افتخار میکنیم.اول به بهبود سلامتیت فکر کن بعد به مسابقه.پیروز ...


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.