بحرین، قطر و ترکمنستان نامزدین میزبانی مسابقات مشترک رزمی و داخل سالن 2013

بحرین، قطر و ترکمنستان نامزدین میزبانی مسابقات مشترک رزمی و داخل سالن 2013
در پی اتمام اولین دوره بازیهای آسیایی ورزشهای رزمی مقامات ورزشی شورای المپیک آسیا و تایلند روز گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در کنفرانس مطبوعاتی که روز گذشته بعد از به اتمام رسیدن اولین دوره مسابقات آسیایی ورزشهای رزمی برگزار شد شورای المپیک آسیا رضایت و خرسندی خود را از برگزارکنندگان، ورزشکاران و کلیه دست اندرکاران این مسابقات ابراز داشت.
 تیموتی فوک به نمایندگی از شیخ احمد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا اظهار داشت که در این دوره از مسابقات نزدیک به 30 کشور موفق به کسب مدال شدند که در این میان بوتان و برونئی دارالسلام برای اولین بار توانستند مدال کسب نمایند.
وی در ادامه افزود: تایلند لایق پیروزی این دوره از بازیها بود و نباید فراموش کنیم که هنرهای رزمی میراث  آسیا است. 
بر اساس این گزارش، در این کنفرانس مطبوعاتی دکتر "ساسیت هارا" دبیر توریسم و ورزش تایلند از شورای المپیک آسیا برای ایجاد فرصت برگزاری این دوره از مسابقات برای تایلند  و همچنین از کلیه مردم تایلند برای همکاری آنها تشکر و قدردانی کرد.
شایان ذکر است حسین المسلم مدیر فنی شورای المپیک آسیا نیز در سخنان خود به این موضوع اشاره داشت که هنرهای رزمی در آسیا تنها یک ورزش نیست بلکه بخشی از فرهنگ ماست . در آینده مسابقات آسیایی ورزشهای رزمی با مسابقات آسیایی داخل سالن 2013 ادغام میشود و سه کشور بحرین، قطر و ترکمنستان نامزد میزبانی این دوره از مسابقات می باشند.
گفتنی است، از دیگر حاضرین در این مصاحبه مطبوعاتی می توان به رئیس دبیرخانه این دوره از بازیها، رئیس کمیته فنی، رئیس کمیته پزشکی شورای المپیک آسیا اشاره نمود.


۱۹ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.