لایق: لشگری از همه بهتر بود(816)

لایق: لشگری از همه بهتر بود(816)
مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: یک سری افکار سنتی و غلط در کشتی ما وجود دارد که باید پاک شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن، رضا لایق با بیان این مطلب که سختی‌های زیادی را آزادکاران در این مدت متحمل شدند، اظهار داشت: با توجه به هجمه‌ای که از تهران به ما وارد می‌شود فشار بر روی ما زیاد است و ما برای این که بتوانیم کشتی گیران را به خود باوری برسانیم، کار سختی داریم.
وی ادامه داد: احسان لشگری تنها یک اشتباه داشت در غیر این صورت طلا برای او بود. چرا که از همه رقیبانش در این وزن بهتر بود.
لایق تاکید کرد: این مزد زحمات رسول خادم در این چند ماه اخیر بود و ما برای رسیدن به موفقیت تمرینات مداوم و سختی را پشت سر گذاشته بودیم، هر چند عقیده دارم یک سری عقاید سنتی و غلط در کشتی ما وجود دارد که باید پاک شود.
مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در پایان گفت: اسماعیل‌پور و رحیمی با ناداوری از مسابقات کنار رفتند و اگر این اتفاقات برای آنها نمی‌افتاد، حقشان رسیدن به فینال بود.
وی تصریح کرد: با برنامه غلط مسابقات رحیمی را بازاندند. می توانست طلا بگیرد اما بعد از 10 دقیقه دوباره او را وارد تشک کردند تا کشتی بگیرد.
لایق خاطرنشان کرد: لشگری که سال پیش در انتخابی تیم ملی هم مقام نیاورد حالا برنز المپیک را می گیرد. این نشان می دهد که روی کشتی آزاد کار شده است. می خواهیم ثابت کنیم که اینها خوب هستند و مهم نیست که دیگران چه می گویند. خادم همه کارش را در 6 ماه اخیر تعطیل کرد و در خدمت کشتی بود.
وی در مورد قضاوت مسابقات گفت: داوری تا اینجا دخیل بوده که طلا نگیریم. اگر نادواری نبود اسماعیل پور فینالیست می شد. کشتی گیران ما به خود باوری رسیده اند. جنگندگی و جسارت دوباره به کشتی گیران ما برگشته است.

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۱ ۰۰:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.