پای معتمد به جراحان سپرده می شود(796)

پای معتمد به جراحان سپرده می شود(796)
تنها تکواندو کار مدال‌آور ایران در بازی‎های المپیک لندن به دلیل مصدومیت و پارگی رباط پا تا یک ماه دیگر جراحی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن، محمد باقری معتمد، تنها تکواندوکار کاروان ورزش ایران بود که در بازی‏های المپیک لندن موفق به کسب مدال شد. این تکواندوکار کشورمان بامداد جمعه در رقابت‏های وزن 68- کیلوگرم مسابقات تکواندوی بازی‌های المپیک لندن در مرحله نهایی با شکست برابر "سروت تزگل" از ترکیه  به مدال نقره دست یافت.
محمد باقری معتمد در حالی نهمین مدال را برای کاروان ورزش ایران کسب کرد که از ناحیه پا مصدوم بود. شدت آسیب دیدگی این تکواندوکار به حدی است که باید طی یک ماه آینده جراحی شود.
لطفعلی پورکاظمی، رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به این مطلب اظهارداشت: باقری معتمد از ناحیه ساق پا دچار پارگی دو رباط شده است. البته آسیب دیدگی یکی از رباط‎های پاره شده مربوط به پیش از رقابت‌های او در لندن می‎شود اما در جریان مسابقات و در اثر شدت ضربات این رباط و یک رباط دیگر پای باقری معتمد پاره شد.
وی تاکید کرد: به واقع محمد باقری معتمد با وجود آسیب دیدگی و پاره شدن دو رباط پایش به مبارزات خود تا مرحله نهایی ادامه داد و به مدال نقره دست یافت. با این شرایط مدال تکواندوکار کشورمان خیلی باارزش است.
رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک که وضعیت باقری متعمد را در لندن زیر نظر دارد، یادآور شد: باقری معتمد در درمانگاه دهکده المپیک تحت درمان دارویی است تا فعلا از شدت درد او کاسته شود. ضمن اینکه طی یک ماه آینده این تکواندوکار باید جراحی شود.

۲۱ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۷:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.