افشارزاده: نقره گودرزی خیلی با ارزش است(781)

افشارزاده: نقره گودرزی خیلی با ارزش است(781)
دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران در حالی که معتقد است ایران بهترین روز‌های ورزشش را می‌گذراند، همچنان به افتخار‌آفرینی‌های کشتی‌گیران آزاد در دو روز باقی‌مانده امیدوار است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی بهرام افشارزاده با بیان این مطلب افزود: شرایط کاروان ایران در المپیک بسیار خوب است. اگر به تاریخچه ورزش کشورمان نگاه کنیم، می‌فهمیم که این نتیجه، تاریخی‌ترین نتیجه کاروان ورزشی ایران است و کاروان ایران تاکنون فوق‌العاده بوده است. یکی از نکاتی که برای ما بسیار اهمیت داشت، این که در این دوره از رقابت‌ها در کشتی فرنگی، دوومیدانی و وزنه‌برداری مدال‌های باارزشی گرفتیم. مدال‌هایی که هر کدام می‌تواند در موزه افتخارات ایران بدرخشد. شما می‌دانید که المپیک جای کوچکی نیست و گرفتن ده مدال در آن کار راحتی نیست. کاری که تاکنون انجام شده است.
وی در ادامه به رشته‌های کشتی فرنگی و وزنه‌برداری اشاره کرد و گفت: مدال‌هایی که این دو رشته گرفتند، مدال‌های بی‌نظیری بود. به نظر من این تیم‌ها را نباید به صورت انفرادی و یا یک ورزش انفرادی دید. این تیم وزنه‌برداری و تیم کشتی فرنگی بوده که توانسته در بازی‌های المپیک موفق باشد.  افشارزاده در مورد کشتی آزاد هم گفت: رسول خادم از زمانی که به کشتی آمده، تمام تلاشش را کرده تا تیمش را منسجم کند و من فکر می کنم در این راه موفق بوده است. همین مدال نقره صادق گودرزی را ببنید. این مدال خیلی با ارزش بود. او در برابر حریف آمریکایی کم فروشی نکرد. هر آنچه که داشت گذاشت و من شک ندارم که در روز‌های آینده هم می‌توانیم در کشتی آزاد به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

۲۱ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.