ژاک روگ:بولت هنوز اسطوره نشده است(777)

ژاک روگ:بولت هنوز اسطوره نشده است(777)
بولت اگر چه در دنیای ورزش چهره مشهوری شده ولی هنوز اسطوره نشده است .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آسوشیتد پرس؛ ژاک روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک که از نزدیک رقابت های ورزشکارن را نظاره می کند در خصوص بولت دونده دوی 200 متر جامائیکایی گفت:زمانی می شود درباره بولت قضاوت کرد که دوره قهرمانی وی به پایان رسیده و یا حداقل مثل کار لوئیس چهار دوره المپیک را تجربه و مدال کسب کرده باشد.
روگ ادامه داد: اگر به دوران حرفه ای ' کارل لوییس' نگاهی بیندازید ، می بینید که او در چهار دوره المپیک مدال کسب کرد. فعلا باید بگذاریم بولت از مصدومیت خلاص شود وصبر کنیم و ببینیم آیا در سومین و چهارمین دوره المپیک هم مدال می گیرد یا نه. آن وقت می تواند یک اسطوره به حساب آید. هر چند خودش هم در حال حاضر می گوید اسطوره نیست  و معتقد است فقط بهترین ورزشکار حاضر در پیست های دو و میدانی به حساب می آید.
رئیس کمیته بین المللی المپیک ادامه داد: آنچه  مایکل فلپس در پکن ( کسب هشت مدال طلا) انجام داد و کار یوسین بولت در کسب طلای دوی 100 متر و 200 متر هیچگاه از ذهن ها فراموش نمی شود.این کاری استثنایی است. فکر می کنم کسب مدال در دو دوره پیاپی المپیک، کاری خارق العاده است.
وی در خاتمه عنوان کرد:بسیار خوشحالم که برای نخستین بار تمامی کشورها ورزشکار زن در این رقابت ها داشتند و این امر می تواند باعث رشد ورزش در بین دیگر کشورها شود.

۲۱ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.