لایق: گودرزی از هیچ کوششی برای رسیدن به طلا دریغ نکرد(773)

لایق: گودرزی از هیچ کوششی برای رسیدن به طلا دریغ نکرد(773)
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت:‌ صادق گودرزی در دیدار فینال مقابل کشتی‌گیر آمریکایی از هیچ کوششی برای رسیدن به مدال طلا دریغ نکرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل ازخبرنگار اعزامی از لندن، رضا لایق پس از کسب مدال نقره المپیک توسط صادق گودرزی در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد گفت:‌ گودرزی تمام تلاشش را به کار برد و برای رسیدن به مدال طلا از هیچ کوششی دریغ نکرد.
وی ادامه داد: قبل از مسابقه هم در کنارش بودیم و فضایی که برای خودش ایجاد کرده بود فقط برای رسیدن به مدال طلا و شکست حریف آمریکایی بود. المپیک جای کشتی‌گیرانی است که کمتر اشتباه می‌کنند و آمادگی بهتری دارند.
مربی تیم ملی کشتی آزاد افزود: تمام موارد دست به دست هم داد تا گودرزی به مدال طلا نرسد. وی تمام برنامه‌ها را مقابل کشتی‌گیر آمریکایی پیاده کرد و تنها باید مقداری هجومی‌تر عمل می‌کرد. باید امتحان می‌کرد تا زیر یک خم حریف را می‌گرفت.
لایق تصریح کرد‌:‌ حریف آمریکایی قبل از فینال کشتی‌گیر روس را با اقتدار شکست داده بود و امتیاز زیادی از او گرفته بود، اما نتوانست از دفاع خوب گودرزی عبور کند. وی برنامه داشت تا در برگشت به صادق حمله کند هرچند نتوانست، اما یک زیر گرفت.
وی در باره ادامه مسابقه گفت: در 3 وزن دوم کشتی‌گیران ما با قرعه سختی مواجه شده‌اند، اما امیدواریم بتوانند زحماتی را که خودشان کشیده‌اند، به بار بنشانند و تا روز آخر تمام کشتی‌گیران ما شانس مدال هستند.
۲۱ اَمرداد ۱۳۹۱ ۰۰:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.