صادق گودرزی با نقره خود مدالهای کاروان ایران را دو رقمی کرد(770)

صادق گودرزی با نقره خود مدالهای کاروان ایران را دو رقمی کرد(770)
در ادامه رقابتهای ورزشکاران کشورمان در بازیهای المپیک لندن صادق گودرزی نماینده کشتی آزاد وزن 74 کیلو گرم دهمین مدال کاروان کشورمان را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در دیدار نهایی وزن 74 کیلوگرم مسابقات کشتی المپیک 2012 صادق گودرزی به مصاف " جردن ارنست بورگس" از کشور امریکا رفت و در نهایت نتیجه را به حریف واگذار و به مدال طلای بسنده کرد.
وی در دیدار پایانی این وزن در 2 تایم و با نتایج (صفر بر یک) و (صفر بر یک) مقابل جردن باروس، دارنده طلای 2011 جهان از آمریکا شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.
برای حضور در دیدار فینال صادق گودرزی دور اول با قرعه استراحت روبرو شد. در مرحله یک هشتم " تره زیو " از کشور بلغارستان مغلوب کشتی گیر ایرانی شد. در دور یک چهارم دست گودرزی مقابل " سولان ته گیف " از ازبکستان به عنوان نفر برتر بالا رفت. " هاتوس " مجارستانی آخرین کشتی گیری بود که در مرحله نیمه با گودرزی روبرو شد و با قبول شکست راه را برای حضور وی در فینال مسابقات هموار کرد.

از سوی دیگر جدول " جردن ارنست بورگس" هم ابتدا استراحت داشت، در دور یک هشتم " سولر تانگو " از کوبا، دور یک چهارم " میتو گنتری " از کانادا و در مرحله نیمه نهایی " دنیس چهارگوش " کشتی گیر صاحب نام روس یکی پس از دیگری مقابل کشتی گیر سیه چرده امریکایی مغلوب شدند.

مدال‌های برنز این وزن هم به سوسلان تیگی‌یف از ازبکستان و دنیس چارگوش از روسیه رسید.

با مدال نقره ارزشمند 'صادق گودرزی'، تعداد مدال های کاروان ورزشی ایران به 4 مدال طلا، 5 نقره و یک برنز رسید.

پیش از این، حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی به ترتیب در وزن های 55، 60 و 96 کیلوگرم کشتی فرنگی به مدال طلای بازی های المپیک لندن دست یافتند.

همچنین بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی وزنه برداران ملی پوش دسته فوق سنگین ایران، به ترتیب مدال های طلا و نقره بازی های المپیک لندن را کسب کردند.

نواب نصیر شلال در دسته 105 کیلوگرم مسابقه های وزنه برداری مدال نقره گرفت و کیانوش رستمی در دسته 85 کیلوگرم این مسابقه ها به مدال برنز رسید.

احسان حدادی نیز در ماده پرتاب دیسک دوومیدانی با کسب مدال نقره بازی های المپیک لندن، نخستین مدال تاریخ دوومیدانی ایران را برای کشورمان به ارمغان آورد و محمد باقری معتمد در وزن منهای 68 کیلوگرم مسابقات تکواندو صاحب مدال نقره شد.

۲۰ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۳:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.