غلامرضا محمدی: امیدوارم تیم کشتی آزاد در المپیک موفق عمل کند(769)

غلامرضا محمدی: امیدوارم تیم کشتی آزاد در المپیک موفق عمل کند(769)
'غلامرضا محمدی' سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران که برای تماشای مسابقات کشتی بازی های المپیک در لندن به سر می برد، گفت: امیدوارم تیم ملی کشتی آزاد در بازی های المپیک موفق عمل کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن، عنوان داشت: من سه و سال نیم با کشتی گیران تیم ملی زندگی کرده ام و همه آنان را دوست دارم.
وی اظهار داشت: اکنون هم هنگام تماشای کشتی های تیم ایران دلهره و هیجان سابق را دارم، چون روی تک تک بچه ها تعصب دارم و می خواهم موفقیت آن ها  را ببینم. از شکست 'حسن رحیمی' کشتی گیر وزن 55 کیلوگرم تیم ایران در مقابل حریف هندی بسیار ناراحت شدم.
محمدی اظهار داشت: همان گونه که قبلا گفته بودم برای تماشای کشتی های المپیک و تشویق کشتی گیران، خودم را به شهر لندن رساندم و امیدوارم نتایج خوبی را شاهد باشم. کار 'رسول خادم' بسیار عالی است و باعث افتخار کشتی است. دوست دارم موفقیت تیم ملی کشورم را ببینم.
وی همچنین تاکید کرد : از زمانی که من تیم ملی کشتی آزاد ایران را ترک کردم، سه تغییر در اعضای این تیم ایجاد شده است و معتقدم کشتی گیرانی که به تیم ملی پیوستند، هم توانایی خوبی دارند و می توانند مدال بگیرند.
سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مورد 'صادق گودرزی' کشتی گیر فینالیست وزن 74 کیلوگرم گفت: گودرزی از کشتی گیران فوق العاده خوب ایران است و استحقاق کسب مدال طلای المپیک را دارد. حریف آمریکایی وی هم بسیار خوب و سریع است و گودرزی باید حواسش در مسابقه فینال کاملا جمع باشد و اسیر حرکات سریع و انفجاری حریف نشود.
وی اظهار داشت: کشتی گیر آمریکایی دستان بلندی دارد و در برگشت ها خوب عمل می کند، در عین حال از ناحیه پا به شدت آسیب پذیر است و اگر گودرزی بتواند خود را به پاهای او برساند، قطعا می تواند پیروز میدان باشد.
محمدی در پایان گفت: امیدوارم اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران به آنچه که استحقاق آن را دارند، برسند.


۲۰ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۱:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.