اسماعیل پور، لشگری و قاسمی حریفان خود را شناختند(764)

اسماعیل پور، لشگری و قاسمی حریفان خود را شناختند(764)
مسعود اسماعیل پور، احسان لشگری و کمیل قاسمی حریفان خود را در رقابتهای کشتی آزاد المپیک 2012 لندن شناختند.
به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته ملی المپیک؛ مراسم وزن کشی اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک عصر امروز(شنبه) در شهر لندن برگزار شد و نمایندگان کشورمان با قرعه های بسیار سختی روبرو شدند.

در وزن 60 کیلوگرم مسعود اسماعیل پور در دور اول با تورس از مکزیک روبرو می شود و در صورت پیروزی در دور دوم با دورن ژوماگازیف از قزاقستان مسابقه می دهد. در گروه اسماعیل پور بسیک کودوخوف از روسیه  قهرمان جهان و نفر سوم المپیک، آناتولی گویدا از بلغارستان عنوان دار جهان، فرانکلین گومز از پورتوریکو برنده کودوخوف روس و نفر دوم جهان و ری جانگ میونگ از کره شمالی حضور دارند.

احسان لشکری در وزن 84 کیلوگرم در دور نخست با بایداشف از قزاقستان مسابقه می دهد و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار یوسف عبدالسلام اف از تاجیکستان نایب قهرمان المپیک پکن و حاجی مراد نورماگموداف کشتی گیر داغستانی الاصل، ارمنستان روبرو می شود. آنزور اوریشف از روسیه، زوربیک سوخی یف از ازبکستان قهرمان جهان، جیک هربرت از آمریکا دارنده مدال نقره جهان و مارتینتز از کوبا و ابراگیم آلداتوف از اوکراین در گروه لشگری قرار دارند. تمام کشتی گیران سرشناس این وزن در گروه لشگری قرار دارند و در گروه بالا اسپینال از پورتوریکو و گاتسیف از بلاروس سرشناس ترین نفرات هستند.

در وزن 120 کیلوگرم کمیل قاسمی پس از استراحت در دور دوم با بوهلار از کانادا روبرو می شود و در صورت پیروزی با برنده دیدار آرتور تایمازوف از ازبکستان قهرمان المپیک و متیو هین از آلمان روبرو می شود. تراول دلاگنف از آمریکا عنوان دار جهان، الکسی شیماروف از بلاروس قهرمان جهان و دانیل لیگتی از مجارستان در گروه قاسمی هستند. بلال ماخوف روس در گروه پایین کار بسیار راحتی برای حضور در دیدار فینال دارند.

این مسابقات از ساعت 16:30 دقیقه فردا(یکشنبه) در سالن اکسل شهر لندن برگزار می شود.
۲۰ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۰:۴۶

نظر مخاطبان

مریم
۱۳۹۱/۰۵/۲۱
0
0
1

درد آوره که کشتی آزاد ما به این نقطه و به این ضعف رسیده! به جای اینکه حریفان از نام ایران بترسند نه تنها حریفی معمولی در خیلی موارد کشتی گیران ما رو ضعیف می دونند!


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.