با برگزاری جشنواره سالیانه یخی در شهر هاربین ؛چینی ها مدعی تازه برای میزبانی بازی های المپیک زمستانی 2018

با برگزاری جشنواره سالیانه یخی در شهر هاربین ؛چینی ها مدعی تازه برای میزبانی بازی های المپیک زمستانی 2018
معاون وزیر ورزش چین گفت: شهر هاربین چین می تواند یک داوطلب جدید برای برگزاری بازی های المپیک زمستانی 2018 باشد و با آنسی فرانسه رقابت کند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کویی دالین معاون وزیر ورزش چین اعلام کرد که شهر هاربین چین واقع در شمال شرقی این کشور، می تواند برای برگزاری بازی های المپیک 2018 داوطلب باشد. این شهر به خاطر زمستان های سرد و خشک و جشنواره سالیانه یخ پر آوازه است.
وی افزود: شهر 3 میلیون نفری هاربین داوطلبی خود را برای برگزاری بازی های المپیک 2010 نیز مطرح کرده بود اما پرونده داوطلبی آن رای نهایی را کسب نکرد.
بر اساس این گزارش؛ دالینا اظهار داشت: موفقیت بازی های المپیک افکار جدیدی برای مقامات محلی به همراه داشته است. چین قادر به برگزاری موفق بازی های المپیک تابستانی بوده و برای برگزاری بازی های المپیک زمستانی نیز توانمند است.در حال حاضر هاربین تمایل دارد که آمادگی خود را اعلام نماید.هاربین باید پرونده خود را تکمیل کرده و تا قبل از 15 مارس 2010 آن را به کمیته بین المللی المپیک ارائه دهد. تا هم اکنون نیز، 3 شهر آنسی (فرانسه) ،مونیخ (آلمان) ، پیونگ چانگ (کره جنوبی) رسما داوطلبی خود را برای برگزاری بازی ها اعلام کرده اند.  

۱۹ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۰:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.