اعتماد مقدم: کشتی گیران از نظر جسمی و روحی کاملا آماده اند(754)

اعتماد مقدم: کشتی گیران از نظر جسمی و روحی کاملا آماده اند(754)
مربی بدنساز تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: وضعیت آمادگی جسمی و روحی تمامی اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اعزامی به بازی های المپیک 2012 لندن خوب است و هیچ مشکلی نداریم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن، 'کیانوش اعتماد مقدم' پیش از آغاز مسابقه های کشتی آزاد بازی های المپیک لندن افزود: آخرین تمرین تیم ملی کشتی آزاد ایران عصر روز پنجشنبه برگزار شد و حسن رحیمی در وزن 55 کیلوگرم و صادق گودرزی در وزن 74 کیلوگرم خوشبختانه هیچ مشکلی از نظر وزن کشی نداشتند.
وی افزود: این دو کشتی گیر ما بدون هیچ مشکلی سر وزن رسیدند که این مساله همانطور که می دانید از نظر روانی تاثیر فوق العاده مثبتی دارد.
اعتماد مقدم اظهار داشت: در رقابت های المپیک اگر چه نقش آمادگی جسمانی در جای خود بسیار تعیین کننده است اما وضعیت روحی ورزشکاران نیز تاثیر بسزایی در موفقیت آنها دارد.
وی گفت: از نظر توانایی جسمی، میان افرادی که در رقابت های المپیک حضور پیدا می کنند فقط یک تا دو درصد اختلاف است و هم اکنون دو ورزشکار ما در اوج آمادگی هستند و انشاءالله در مسابقات پیش رو شاهد رقابت خوب آنها خواهید بود.
اعتماد مقدم افزود: از زمان آغاز به کار رسول خادم به عنوان مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران، شرایط تیم بسیار تغییر کرد و با نظم ایجاد شده تا همین لحظه هر فردی تکلیف خودش را در داخل تیم می داند و فقط به وظیفه ای که به وی محول شده فکر می کند.
وی در پایان گفت: امیدوارم برنامه ریزی مناسب انجام شده و زحمات کادر فنی در روزهای پایانی بازی های المپیک 2012 لندن نتیجه بدهد و شاهد کسب مدال های رنگارنگ از غیرتمندان کشتی آزاد ایران باشیم.

۲۰ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۷:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.