شگفتی در روز سوم مسابقات تکواندو/استیون لوپز آمریکایی باخت(741)

شگفتی در روز سوم مسابقات تکواندو/استیون لوپز آمریکایی باخت(741)
استیون لوپز آمریکایی در مسابقه نخست خود از رقابتهای تکواندو المپیک 2012 لندن شکست خود تا در آستانه حذف از مسابقات قرار بگیرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، درآغاز رقابتهای تکواندو در وزن 80- کیلوگرم مردان "استیون لوپز" دارنده دو مدال طلا و یک برنز المپیک با نتیجه 3 بر2 مقابل " رامین عزیزاف" نفر اول رنکینگ جهانی از آذربایجان شکست خورد و در صورت عدم صعود نماینده آذربایجان به فینال از دور رقابتها حذف می شود.

طبق قوانین فدراسیون جهانی در رقابتهای تکواندو قاره ای و جهانی هر تکواندو کاری که در دور نخست ببازد از دور رقابتها حذف می شود و نفرات پای فینال در صورت باخت، مشترکا سوم  می شوند ولی در بازیهای المپیک نفرات بازنده در رپشاژ  به مسابقات خود برای کسب مدال برنز ادامه می دهند.

لوپز در دنیای تکواندو پرافتخار‌ترین به شمار می‌رود و پس از او ساعی قرار دارد.


یوسف کرمی نماینده ایران در این وزن در صورت پیروزی بر نماینده اسپانیا باید با برنده مبارزان بریتانیا و تاجیکستان روبه رو می شود و در صورت پیروزی احتمالا به مصاف عزیزاف خواهد رفت . کاپیتان تیم ملی تکواندو ایران که مدال برنز بازیهای المپیک 2004 آتن را در کارنامه دارد تا دقایقی دیگر باید با " نیکلاس گارسیا" از اسپانیا مم
۲۰ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.