عارف ربطی : اتحاد و همبستگی ما را تاریخ ساز کرد(739)

عارف ربطی : اتحاد و همبستگی ما را تاریخ ساز کرد(739)
دبیر فدراسیون کشتی گفت : همبستگی و اتحاد تمام دست اندرکاران و دوری از حواشی باعث شد که تاریخ ساز شویم .

عارف ربطی در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک عنوان داشت : خدا را شاکریم که برنامه ریزی 4 ساله فدراسیون کشتی تا امروز در کشتی فرنگی جواب داده و این مهم میسر نشده است مگر در کنار انسجام و کار دلسوزانه مربیان با کشتی گیران که همه عواملی نظیر روسای استان ها، مربیان سازنده شهرستانی و حتی مطبوعات دست به دست هم دادند تا این همبستگی و اتحاد از حواشی دوری شده و تاریخ ساز شویم .
وی در ادامه تاکید کرد : ما در رشته های آزاد و فرنگی پیش از این تک ستاره هایی داشتیم و امروز با تبدیل شدن به تیم 5 ستاره شده  حرف اول را در کشتی جهان می زنیم . امروز با توجه به افتخار آفرینی تیم فرنگی و توقعاتی که از رشته آزاد خواهد رفت، این موضوع باعث ایجاد استرس شده و کار را برای ایشان سخت می کند.
دبیر فدراسیون کشتی در خصوص برنامه های آتی فدراسیون کشتی گفت : انشاالله با برنامه ریزی که از 5 سال پیش آغاز شده و حمایت از آن می توان این فرصت را به مسئولان فدراسیون کشتی بدهد تا در راستای رشد و اعتلای ورزش کشتی گام برداریم.
ربطی در پایان تصریح کرد : برنامه مد نظر ما کلی و تا المپیک 2016 برزیل است. ما برای استمرار کار خود نیاز به نیروهای جدید داریم. امیدواریم و باید در رده های جوانان و نوجوانان به استمرار کار با حداقل شاخص مد نظر دست یابیم. در این راستا ما صد در صد نیازمند برنامه ریزی دقیق با استفاده از کادر علمی خواهیم بود.    

۲۰ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.