عبدالله چمن گلی : تمرینات 4 ساله زمینه ساز موفقیت در لندن شد(737)

عبدالله چمن گلی : تمرینات 4 ساله زمینه ساز موفقیت در لندن شد(737)
قهرمان اسبق کشتی فرنگی ایران گفت : تیم کشتی به مدت 4 سال و از المپیک پکن تمرینات شبانه روزی خود را پیگیری کرد تا مزد زحمات خود را در لندن ببینند.

عبدالله چمن گلی در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک عنوان داشت : برای کسب هر موفقیتی که بدست می آید باید پشتکار مضاعفی پشت سرگذاشته شود. ما این قابیلت را داشتیم که 6 مدال کسب کنیم و اگر در سه وزن صاحب 3 مدال شدیم در اوزان دیگر کشتی گیران ما استحقاق کسب مدال را داشتند.

 دارنده مدال طلا مسابقات آسیایی 1991 تاکید کرد : در این مدت تلاش کادر فنی، هماهنگی و سختکوشی بچه ها ، زحمات و نظارت خوب و موثر شبانه روزی محمد بنا در کنار حمایت مسئولان باعث شد تا پرچم ایران در لندن به اهتزاز در آید.

وی با اشاره به این مطلب که در کشتی فرنگی حضور و مدیریت سول خادم حاشیه ها را از تمام رده های سنی دور و  باعث همدلی بیشتر شد، خاطر نشان کرد:  چنانچه مسئولان توجه ویژه ای به رشته کشتی فرنگی داشته باشند در تمام رده های سنی می توانیم در مسابقات مختلف جهانی پر ثمرتر از گذشته شاهد مدال آوری ورزشکاران باشیم.

قهرمان اسبق کشتی فرنگی ایران تاکید کرد : رشته کشتی برای موفقیت بیشتر نیازمند به بودجه بیشتر، توجه خاص به ورزشکاران، مربیان و به خصوص مربیان بی ادعای که در شهرستان ها فعالیت دارند، می باشد. چنانچه حمایت های لازم صورت بگیرد کشتی فرنگی این پتانسیل را دارد که در المپیک 2016 صاحب 5 مدال طلا بشود.

دارنده مدال طلا مسابقات آسیایی 1992 همچنین اظهار داشت : یکی از دلائل موفقیت تیم کم بودن حاشیه ها بود که رسول خادم با مدیریت خوب خود طی 8 ماه اخیر باعث شد تا ضمن بالا رفتن دقت و نظارت در تمرینات، ورزشکاران نیز داری انگیزه بیشتری شده ، بار تکنیکی افزایش یافته و در اردوی فرنگی همه به دنبال کسب مدال در المپیک باشند.

چمن گلی در پایان عنوان داشت : ما باید با انجام حمایت های لازم از ورزشکاران  آنها را الگویی برای دیگران قرار داده تا با افزایش انگیزه ها در المپیک بعدی عملکرد خوبی داشته باشیم.      


۲۰ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.