سرمربی تیم ملی تکواندو: طلای المپیک دور از دسترس معتمد نبود(736)

سرمربی تیم ملی تکواندو: طلای المپیک دور از دسترس معتمد نبود(736)
سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران پس از نایب قهرمانی، 'محمد باقری معتمد' در رقابت های وزن منهای 68 کیلوگرم المپیک لندن گفت: معتمد برای رسیدن به این جایگاه و حتی برای شکست دادن حریف خود در فینال همه تلاش خود را انجام داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و  به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن 'فریبرز عسگری' گفت: معتمد به ویژه در دو راند اول مسابقه خوب ظاهر شد و اگر می توانست به همان شیوه ادامه دهد، مدال طلای المپیک دور از دسترس وی نبود.
وی تاکید کرد: ورزش تکواندو جنگ لحظه ها است. معتمد یک لحظه تمرکز خود را از دست داد و به همین دلیل حریف وی توانست دو، سه امتیاز بگیرد.
سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران مدال نقره وزن منهای 68 کیلوگرم را بسیار باارزش خواند و گفت: در المپیک همه نفرات قوی هستند و تفاوت چندانی میان نفر اول و آخر نیست چون این ورزشکاران برای رسیدن به این میدان از مسیرهای دشواری عبور کرده اند.
عسگری در ادامه افزود: معتمد 26 سال بیشتر ندارد و این اولین تجربه المپیکی وی بود که خوشبختانه با کسب مدال همراه شد. او به راحتی می تواند در المپیک بعدی هم شرکت کند و انشاءالله مدال طلا را برای کشور به ارمغان بیاورد.
تکواندوکار وزن منهای 68 کیلوگرم کشورمان پنجشنبه شب به وقت لندن، در دیدار نهایی این وزن در مقابل 'سروت تزگول' قرار گرفت که در یک بازی نزدیک با حساب 6- 5 بازنده شد و به مدال نقره قناعت کرد.
یوسف کرمی در وزن 80 کیلوگرم و خانم سوسن حاجی پور در وزن 67 کیلوگرم بانوان، دو نماینده دیگر تکواندوی کشورمان در المپیک لندن هستند که امروز  به دیدار حریفان می روند.


۲۰ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۰۶

نظر مخاطبان

mohammad
۱۳۹۱/۰۵/۲۰
0
0
0

mardom ghadre zahamate in varzeshkaran ro midunand,,mohem ine ke inha az sarmayeii ke dar ekhtiareshun gharar gereft be khubi estefade kardan,,,afarin bar in shir mardane ba akhlagh!

s
۱۳۹۱/۰۵/۲۰
0
0
0

حریف ها زیاد قوی نبودند بلکه سرمربی تیم ملی سرمربی نبود. واقعا بازها ضعیف بود


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.