نتایج ورزشکاران ایرانی در روز پنجشنبه(735)

نتایج  ورزشکاران ایرانی در روز پنجشنبه(735)
اما در ادامه رقابتهای ورزشکاران ایرانی در بازیهای المپیک لندن روز پنجشنبه دو نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که البته مسابقه معتمد تا امروز جمعه به زمان ایران بطول انجامید.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در رشته بوکس احسان روز بهانی بعد از پیروزی برابر مشتزنانی از کلمبیا و ترکیه برابر حریف قدرتمند قزاقستانی خود طی سه راند مسابقه با نتیجه نزدیک 13 بر 10 باخت و در عین شایستگی از دور رقابتها حذف شد.
همچنین محمد باقری معتمد در وزن منهای 68 کیلو گرم  موفق به کسب مدال نقره شد تا تعداد مدالهای کشورمان به عدد 9 برسد.
اما در روز چهارشنبه ورزشکاران کشورمان مسابقه ای نداشتند اما در روز سه شنبه احسان حدادی نماینده ایران در رقابت های پرتاب دیسک در اولین پرتاب خود 68 متر و 18 سانتیمتر را پرتاب کرد، در دومین پرتاب 64 متر و 9 سانتیمتر را انداخت، در سومین پرتاب 67 متر و 28 سانتیمتر و در چهارمین پرتاب نیز 66 متر و 98 سانتیمتر پرتاب کرد و در پرتاب پنجم خود  خطا کرد و در نهایت در ششمین و آخرین پرتاب خود نیز خطا مرتکب شد و در مجموع به مقام دوم مسابقات پرتاب دیسک دست یافت و مدال نقره المپیک را بر گردن آویخت.
در وزن 96 کشتی فرنگی قاسم رضایی در دیدار نهایی به مصاف رستم توتروف از کشور روسیه رفت  و با غلبه بر وی سومین طلای کاروان ایران را کسب کرد.
سجاد مرادی که با ثبت زمان یک دقیقه و 48 ثانیه و 32 صدم ثانیه توانسته بود با قرار گرفتن در رده دوم گروه خود به نیمه نهایی راه پیدا کند، در این مرحله  با ثبت زمان یک دقیقه و 45 ثانیه و 96 صدم ثانیه در گروه خود ششم شود و نتواند به فینال راه یابد.
در زنه‌برداری فوق‌سنگین بهداد سلیمی قهرمان رقابت‌های جهانی پاریس در سال 2011 که بخت نخست طلای المپیک بود، مطابق انتظار کارش را با وزنه‌های بالا شروع کرد و به راحتی قهرمانی المپیک شد.
سلیمی در یک‌ضرب 208 کیلوگرم را زد. در حرکت دو ضرب سلیمی کارش را با وزنه 247 کیلوگرم آغاز کرد و با مجموع 455 کیلو گرم ضمن قطعی کردن طلای خود عنوان قویترین وزنه بردار جهان را به خود اختصاص داد.همچنین در این دسته سجاد انوشیروانی که از ابتدا عنوان کرده بود که برای نشان نقره المپیکی روی تخته خواهد رفت، با مجموع 449 به هدفش رسید.
سعید عبد ولی کشتی گیر وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف استیو ژوئنت فرانسوی رفت وی با اجرای نمایش مطلوب می رفت تا برنده این تایم شود ولی ناگهان داوران به حریف وی دو امتیاز دادند تا عبد ولی در عین ناباوری بازنده این تایم باشد و از دور رقابتها حذف شود.
آرزو حکیمی مقدم در مسابقه کایاک تک نفره در مسافت 500 متر در رده هفتم قرار گرفت حکیمی که در دسته اول و خط 8 پارو می زد در پایان مسابقه به زمان یک دقیقه و 58 ثانیه و 598 هزارم ثانیه دست یافت.
روح الله عسگری دونده دوی 110 متر با مانع ایران در گروه خود به رده ششم دست یافت.عسگری در حالی مسابقه خود را آغاز کرد که در خط 8 گروه دوم استارت زد.وی موفق شد با زمان 13 ثانیه و 97 صدم از خط پایان عبور کند . در این گروه 9 دونده در خط استارت حضور داشتند .

۲۰ اَمرداد ۱۳۹۱ ۰۳:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.