علی آبادی:مدال حاجی‌پور پاداش طلا دارد(730)

علی آبادی:مدال حاجی‌پور پاداش طلا دارد(730)
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در مبارزه باقری معتمد مقابل نماینده برزیل مردیم و زنده شدیم تا پیروز شد و به فینال رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک محمد علی آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به لندن، در مورد پیروزی محمد باقری معتمد مقابل حریف برزیلی خود گفت: اصولا ما از تکواندو انتظار داریم. تکواندو در این چند ساله با کسب مدال‌های مختلف در المپیک و مسابقات جهانی جایگاه خود را در دنیا ثابت کرده است.

وی افزود: تکواندوکاران ما نه تنها در المپیک بلکه در کره جنوبی با شکست چشم بادامی‌ها توانستند عنوان قهرمانی را کسب کنند.

علی‌آبادی در ادامه گفت: معتمد واقعا در این دیدار در ثانیه‌های آخر مبارزه سختی داشت و ما مردیم و زنده شدیم. معتمد باتلاش فراوانی که داشت در طول مسابقه با یک امتیاز گرفتن‌ها نشان داد که میدان را اداره کرده است اما یک لحظه غفلت باعث شد که 4 امتیاز حساس را از دست بدهد. در آن لحظه کاخ آرزوهایمان فرو ریخت ولی خوشبختانه توانست حریفش را شکست دهد و به فینال مسابقات راه یابد.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: امیدوارم مدال نقره معتمد در فینال به طلا تبدیل شود و با صعود وی به فینال ما به کشتی آزاد و تکواندو امیدوار شدیم.

علی‌آبادی در مورد جایزه ویژه‌ای که برای بانوان در نظر دارد، گفت: تکواندو کار بانوی ایرانی اگر مدال کسب کند ما به او پاداش طلا می‌دهیم و اگر در طول مبارزاتش بتواند مدال طلا بگیرد جایزه ویژه‌ای اهدا خواهیم کرد.

وی در مورد بحث محرومیت داور عبدولی گفت: این موضوع را کمیته ملی المپیک به جد پیگیر است و ما یک جلسه‌ با مارتینتی گذاشتیم و در مورد مسائل پیش آمده با او صحبت کردیم. من به مارتینتی گفتم که ایران پایتخت کشتی دنیا است و قوی‌ترین کشتی‌گیران را در المپیک داشته است. کشتی از ایران به همه جای دنیا رفته است.ما باید تلاش کنیم تا سمت‌هایی در فیلا داشته باشیم. اگر به زبان فنی و علمی به کنار آنها برویم با توانی که کشورمان دارد به راحتی ارتباط برقرار کنیم.

علی‌آبادی در مورد نگرانی خادم مبنی بر اینکه احتمال دارد در کشتی آزاد هم ناداوری وجود داشته باشد، گفت: در این زمینه با خادم صحبت کردم و در مورد جلسه‌ای که با مارتینتی داشتیم، وی را نیز مطلع کردم.
۱۹ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۲:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.