ساعی: فینال حق معتمد بود(728)

ساعی: فینال حق معتمد بود(728)
مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو پس از فینالیست شدن محمدباقری معتمد گفت: رسیدن به فینال حق او بود و باید برای رسیدن به فینال هر چه در توان دارد بگذارد و بجنگد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی اعزامی و به نقل ازخبرنگار اعزامی مهر به لندن، هادی ساعی پس از قطعی شدن حضور اولین تکواندوکار ایران در فینال المپیک 2012 لندن گفت: محمد رقابت‌های سختی را پشت سرگذاشت و در دیدار برابر حریف برزیلی هم برتر از رقیب بود اما در نهایت کار به راند طلایی کشید که در این راند حق تکواندوکار ما پیروزی و رسیدن به فینال بود.

مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو در مورد مبارزه فینال گفت: حریف ترکیه‌ای بسیار قدرتمند است و او هم مبارزات با احتیاطی را به نمایش گذاشت تا به فینال رسید. با این حال فکر می‌کنم باقری معتمد در فینال بهتر بازی کند و شرایط بهتری داشته باشد.

هادی ساعی با بیان اینکه چند بار به باقری معتمد تذکر داده بود که مراقب حرکات حریف برزیلی باشد، گفت: محمد باید برای رسیدن به مدال طلا هرچه در توان دارد بگذارد. باقری رقابت سختی پیش رو دارد اما مطمئنم که او عملکرد بهتری نسبت به مبارزات قبلی خواهد داشت و می‌تواند مدال طلا را بگیرد.
۱۹ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۲:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.